דרושים ביטוח רכב

 

התשלום השנתי למען ביטוח הרכב הוא תשלום די מאסיבי, אך מעבר לביטוח החובה, אותו חייבים לעשות, גם הביטוחים המשניים יכולים להוכיח את עצמם די מהר. יש הרבה מאוד תאונות וגניבות רכבים בישראל, ואנשים רוצים לכסות את עצמם ולהשיג החזר כספי במקרה של תקלה כזו או אחרת. עם זאת, הביטוחים הללו לא תמיד נראים משתלמים ואנשים נוטים לוותר עליהם, אלא אם כן הם נתקלו בסוכן הנכון. סוכני ביטוח בתחום הרכב חייבים להבין את התחום ולדעת להציע ללקוחות פוליסות אטרקטיביות, באמצעות הצגה נכונה של הנושא שאמורה לגרום ללקוח להבין את החשיבות והצורך.
סוכן ביטוח

סוכני ביטוח רבים, הן עצמאיים והן שכירים, מתעסקים כיום בתחום הרכב באופן בלעדי, לאור העובדה שעל כבישי ישראל יש כיום מאות אלפי מכוניות. הצורך של דרושים ביטוח רכב הוא גדול והוא תמיד קיים, גם לאנשים שקונים מכוניות ספורט יוקרתיות, וגם לאנשים שרוכשים טנדרים ישנים שיכולים לספק את המשפחה הגדולה שלהם. הצעה נכונה של סוכן הביטוח תאפשר לאנשים לקבל כיסוי מלא בהתאם לצרכים שלהם ולסכנות שעומדות מולם, או כאלו שהם חושבים שעומדות מולם. המטרה היא למצוא את דרך המלך ואת ההתאמה בין המחיר שהלקוח משלם לבין ההגנה שהוא מקבל. בתחום הביטוח האלמנטרי ניתן לעבוד גם בתחום של חיתום אלמנטרי

אחוז העוברים הגבוה ביותר

תחום ביטוח הרכב הוא תחום מבוקש מאוד, הן על ידי אנשים שרוצים להיכנס לתחום והן על ידי חברות הביטוח הגדולות. חשוב להבין שכדי להיות סוכן ביטוח מצליח בתחום הרכב אין צורך בתעודה אקדמית, אלא בתעודה מקצועית. במכללת אורין שפלטר מציעים כיום מסלול לימודים פרקטי מאוד בתחום האלמנטרי, המאפשרים לאנשים להיכנס בתוך שנתיים לאחת מהחברות הגדולות או לפתוח משרד משלהם. הלימודים נערכים בשעות הערב, הם ממוקדים והשיעורים אף מצולמים לנוחות התלמידים. בסופו של דבר, אורין שפלטר מוציאה מדי שנה את מרבית הנבחנים במבחני הלשכה של שר האוצר, ואחוז העוברים אצלה הוא הגבוה ביותר. רישיון סוכן ביטוח אלמנטרי יתן לכם את האפשרות למכור ביטוחי רכב. 

דילוג לתוכן