דרושים חיתום ביטוח

בחירת מסלול לימודים מחייבת מחשבה מעמיקה על היום שאחרי – ובפרט אודות אפשרויות התעסוקה שמקנה כל מסלול. בוגרי קורס חיתום ביטוח במכללת אורין שפלטר הם אנשי מקצוע מבוקשים בכל חברות הביטוח הגדולות בארץ, ועוד אפשרויות תעסוקה הן בחברות לייבוא רכב, חברות ליסינג ומחלקות ביטוח בתאגידים גדולים. בכל המקרים, המשרות מתגמלות מאוד: השכר נאה (כבר בתחילת הדרך), שעות העבודה נוחות מאוד (כולל אפשרות למשרת אם), סביבת העבודה נעימה ומטפחת, התפקיד מספק עניין ואתגר וכן מדובר על משרות לטווח ארוך ועל חברות אשר מתאפיינות מטבען ביציבות (יתרון משמעותי בעידן הנוכחי ובשוק תעסוקה שהופך תזזיתי יותר ויותר).

בנוסף לאפשרויות התעסוקה הרחבות, ישנה עוד סיבה טובה מאוד לבחור בקורס חיתום ביטוח: הלימודים אורכים 15 חודשים בלבד (במתכונת של מפגש שבועי אחד) ואין תנאי קבלה – כך שכל אחת וכל אחד יכולים להתחיל ללמוד חיתום ולאחר קצת יותר משנה להתחיל להתפרנס היטב בתחום. למעשה, בזכות ההסכמים הבלעדיים של מכללת אורין שפלטר עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל (הראל, הפניקס, מנורה, כלל, מגדל ועוד), ובזכות המוניטין הגבוהים של המכללה, התלמידים בקורס חיתום מוזמנים לעתים לראיונות עבודה גם לפני תום הלימודים.

עוד כדאי לדעת שלקורס שני רכיבים, תאורטי ומעשי. במסגרת החלק המעשי מתבצעים תרגולים ומתקיימות סימולציות שונות, כל זאת במטרה להכין את הבוגרים לעבודה בפועל כחתמים, ואכן ההתאקלמות של בוגרות ובוגרי אורין שפלטר בחברות הביטוח קלה ומהירה. החלק התאורטי כולל את כל סוגי הביטוח לרבות ביטוחי רכוש, ביטוחים עסקיים, ביטוחי חבויות, ביטוחים סיעודיים, ביטוחי בריאות, ביטוחי תאונות אישיות ועוד. הקורס מכשיר את המשתתפים בו לא "רק" לתפקידי חתמים אלא גם לתפקיד מיישבי תביעות, שגם לו ביקוש נרחב בכל חברות הביטוח.

דילוג לתוכן