דרושים חיתום ללא ניסיון

אחד המאפיינים המשמעותיים של שוק התעסוקה בימינו הוא הקושי להגיע למשרות איכותיות ללא ניסיון. במקרים רבים ניסיון, ואפילו משמעותי, הינו תנאי הכרחי מבחינת המעסיקים – אבל ישנו גם תפקיד מתגמל שאליו ניתן להתקבל ללא שום ניסיון: חתמות.

חתמים הם אנשי המקצוע שתפקידם הוא לבחון את הבקשות לפוליסות, ולהחליט האם לבצע את הביטוח ובאילו תנאים לעשות זאת. זוהי עבודה שמחייבת אחריות, ריכוז רב ורצינות, אולם כאמור אין צורך בניסיון כדי למלא תפקיד זה, ובנוסף גם אין תנאי קבלה לקורס חיתום במכללת אורין שפלטר – כך שכל אחד וכל אחת יכולים להגיע למשרות מתגמלות אלה, וללא לימודים ארוכים, תובעניים ומתישים (הקורס נמשך 15 חודשים וכולל מפגש שבועי אחד). המשתתפים בקורס זוכים לקבל ידע רלוונטי רחב היקף בנושאים כמו ביטוחי רכוש, ביטוחי בריאות, ביטוחים הנדסיים, ביטוחי חבויות, ביטוחים עסקיים, ביטוח תאונות אישיות, סיקור סיכונים, דיני נזיקין, אובדן רווחים ועוד, וכן משתתפים בתרגולים ובסימולציות מעשיות שמכינות אותם לעבודה בפועל – כך שההתאקלמות בתפקיד עבור בוגרות ובוגרי אורין שפלטר פשוטה ומידית. יתרון נוסף בדרך לתעסוקה מתגמלת מכל הבחינות ממנו נהנים תלמידי אורין שפלטר הוא הזימונים לראיונות עבודה כבר במהלך הקורס – כתוצאה מההסכמים הבלעדיים של המכללה עם כל חברות הביטוח המובילות בארץ ובפרט מגדל, הפניקס, מנורה, כלל והראל.

לימודי החיתום – או בשמו המלא של המסלול, קורס חיתום ויישוב תביעות בביטוח כללי – מכשירים את התלמידים לתפקיד נוסף בחברות ביטוח: מיישבי תביעות, כלומר הגורם המקצועי שמטפל בתביעות של לקוחות להפעלת הביטוח. מיישב תביעות אחראי לבחון האם המקרה שאירע תואם את תנאי הפוליסה, ואם כן מהו גובה הפיצוי או השיפוי לו זכאי המבוטח. גם למשרה זו ניתן להתקבל ללא ניסיון, ועוד אופציות תעסוקתיות שפתוחות בפני בוגרי קורס חיתום ללא ניסיון הן בחברות ליסינג, בחברות ליבוא רכב ובמחלקות הביטוח של התאגידים הגדולים.

 

דילוג לתוכן