דרושים חתם ביטוח

קורס חתם ביטוח מכשיר אתכם לאחד המקצועות החשובים ביותר בעולם הביטוח האלמנטרי. החתמים מקבלים החלטות חשובות משקל, בכל הנוגע להתאמת הפוליסה עבור המבוטח.

החתמים הם אלו האחראים על קבלת המבוטח ועל התנאים הנדרשים עבור פוליסת הביטוח.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס מיוחד בחיתום עסקי המאפשר לכם בחצי שנה בלבד ללמוד את המקצוע ולהתחיל לעבוד בתחום.

קורס חיתום עסקי במכללת אורין שפלטר

תפקידו של החתם העסקי הוא אחד התפקידים החשובים ביותר בחברות ובסוכנויות הביטוח השונות ברחבי הארץ. החתמים אחראים על תמהיל העסקה, על תנאי הביטוח על המיגונים ועל הפרמיה. חתמי ביטוח אחראים לשמירת האיזון המתאים בין אינטרס המבטח לבין האינטרס של הלקוח. תפקידם הוא לתת ללקוח שירות מקצועי ולשמור על האינטרס של בית העסק שבמסגרתו הם עובדים.

לימודי חתם ביטוח חיים מצריכים הכשרה מעמיקה הכוללת ידע מקצועי רחב והפעלה של שיקול דעת. כמו כן, נדרש ניסיון מקצועי ומיומנויות עבודה. הקורס שלנו במכללת אורין שפלטר, מקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום. אצלנו תרכשו את התיאוריה הנדרשת ותתנסו בפועל בעבודה תוך כדי הלימודים. המטרה שלנו היא להכין אתכם בצורה פרקטית לעבודה עם לקוחות בתחום. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שמגיעים מן השטח.

דרושים חתם ביטוח
לימודי חתם ביטוח תנאי קבלה והרשמה ללימודים

לימודי חתם ביטוח מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. כל מה שנדרש מכם הם 12 שנות לימוד בלבד. לימודי חיתום אשראי מתאימים עבור כל אחד ואחת מכם שרואה את עצמו משתלב בעבודה מקצועית בתחום באחד מחברות הביטוח והסוכנויות המובילים בארץ.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן