דרושים יועצי משכנתאות ללא ניסיון

מחפשים לעבוד כיועצי משכנתאות? הצטרפו אלינו עוד היום אל קורס יועצי משכנתאות של מכללת אורין שפלטר. הקורס שלנו מכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום ומקנה לכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות.

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בדרישה ליועצי משכנתאות מנוסים. היועצים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. אבל, ניתן כמובן גם לעבוד כעצמאים. יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות להגשים את החלום לקניית דירה. הם מנסחים עבורם את הבקשות עבור הבנקים, ובונים עבור הלקוחות את תמהיל המשכנתא המתאים. במסגרת הייעוץ הם לוקחים בחשבון את כל מאזן ההכנסות וההוצאות של הלקוח, בשביל להשיג עבורו משכנתא שהוא יכול לעמוד בה לאורך השנים.

עבור מי מתאים הקורס בייעוץ משכנתאות?

קורס ייעוץ משכנתאות מתאים עבור כל אחד שרוצה לרכוש מקצוע מבוקש בארבעה חודשי לימוד בלבד! אם יש לכם זיקה לעולם הפיננסי ולעבודה עם לקוחות, זה המקצוע האידאלי עבורכם. אין צורך בפסיכומטרי עבור הקבלה ללימודים. כל מה שנדרש מכם הם 12 שנות לימוד בלבד.

לימודים עבור יועצי משכנתאות מתאימים גם לאנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות וההכנסה. בשנים האחרונות סוכני ביטוח רבים שהעמלות שלהם על עסקות נפגעו בהדרגה, מחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם. בהתאם לכך, ייעוץ משכנתא מאפשר לכם להוסיף עוד נדבך משמעותי לבית העסק הפרטי שלכם.

דרושים יועצי משכנתאות ללא ניסיון
איך נרשמים ללימודים?

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול לימודי ייעוץ משכנתאות? רוצים להירשם לקורס? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. במהלך הייעוץ תקבלו את כל הפרטים הנדרשים על ההרשמה ועל תוכנית הלימודים.

דילוג לתוכן