דרושים ייעוץ משכנתאות

במכללת אורין שפלטר אנחנו מעניקים מטרייה שלמה של לימודים מקצועיים ותיאורטיים בתחום. המסלול שלנו בייעוץ משכנתאות מתחיל עם סקירה מקיפה של כל המסלולים בשוק. בנוסף לכך, נלמד על מיסוי משכנתאות ועל כל הנושאים המשפטיים הקשורים לתחום. בהמשך הקורס נעבור גם על תחום הנדל"ן ועל תחומים משיקים נוספים. 

דרושים ייעוץ משכנתאות

המטרה שלנו היא לספק עבורכם את כל הכלים לעבודה בתחום. במהלך לימודי ייעוץ משכנתאות ננסה בעבודה בפועל בניתוח של מקרי בוחן והתנסות מעשית בעבודה עם מחשבוני משכנתא ומחשבון לבדיקת זכאות. הלימוד התיאורטי והמעשי אצלנו הם אחדות אחת, המעניקה לסטודנטים יתרון על פני מתחרים אחרים בשוק. בנוסף לכך תקבלו גם תעודת סיום קורס בייעוץ משכנתאות. 

אחד הדברים הכי משמעותיים אצלנו בקורס הוא הניסיון המעשי. בהתאם לכך תתלוו לפגישת ייעוץ בפועל במסגרת אחד הבנקים. במסגרת הפגישה תראו איך הדברים עובדים בפועל, ותהיו שותפים לכל התהליך. הייעוץ מתחיל עם הגשת הבקשה לבנקים ובניית תמהיל המשכנתא המתאים ומסתיים עם החתימה על ההסכם. 

אפשרויות התעסוקה בייעוץ משכנתאות

לאחר סיום קורס ייעוץ משכנתאות, תוכלו לעבוד כיועצים עצמאים במסגרת פרטית או באחד הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. היועצים העצמאיים מספקים שירות אובייקטיבי ללקוחות. יועצי משכנתאות בלתי תלויים, מקבלים את שכרם ישירות מהלקוח. בהתאם לכך טובתו של הלקוח היא בראש סדר העדיפויות אצלם. 

במהלך ההכשרה שלנו בייעוץ משכנתאות אנחנו עוזרים לכם למצוא את מסגרת הפרנסה העדיפה עליכם. אנחנו עובדים עם יועצים מובילים שנותנים לכם שירות מעולה של ייעוץ והכוונה לעבודה. המטרה שלנו היא שכל סטודנט ימצא את מקומו המתאים במעגל העבודה, מייד עם סיום הלימודים. 

הצטרפו אלינו עוד היום אל קהל הסטודנטים של המכללה והתחילו את הקריירה המקצועית שלכם! 

דילוג לתוכן