דרושים סוכני ביטוח ללא ניסיון

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים נותנים שירות מקצועי לאלפי לקוחות מדי שנה. בחברות ובסוכנויות הביטוח השונות, הדרישה לסוכנים נמצאת במגמת עלייה. סוכני ביטוח ללא ניסיון שעברו את ההכשרה המתאימה, יכולים בקלות להשתלב בעבודה בתחום, ולאחר צבירת ניסיון מתאים, אף לפתוח עסק עצמאי. במסגרת ההכשרה עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, תצטרכו לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ההכשרה מטעם המדינה כוללת גם סטאז' של חצי שנה.

במכללה שלנו אנחנו מלמדים קורסים בביטוח הכנה לכל המבחנים הנדרשים, ומקנים לכם יתרון משמעותי בשוק העבודה. בסיום הלימודים פורטל המשרות העשיר שלנו, עם עשרות משרות נחשקות מכל חברות הביטוח והסוכנויות ברחבי הארץ, עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה. אנחנו המכללה עם תוכנית הלימודים המקיפה והעשירה ביותר, ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בהתאם לכך אנחנו עובדים עם מרצים מעולים כולם אנשי מקצוע שבאים מן השטח שעברו הכשרה מיוחדת להוראה.

דרושים סוכני ביטוח ללא ניסיון

לימודים והכשרה מקצועית בתחום הביטוח

לימודים אונליין והכשרה מקצועית בתחום הביטוח, מאפשרים לכם לעבוד באחד המקצועות המעניינים והמאתגרים ביותר בשוק העבודה. סוכני הביטוח האלמנטרי, מעניקים שירות מקיף ללקוחות בכל הנוגע לפוליסות ביטוח רכוש כגון רכב ודירה, ופוליסות הקשורות לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. מדובר בביטוחי חובה שכל אחד מאתנו נדרש לעשות בשלב זה או אחר של החיים. הסוכנים הפנסיוניים עוזרים ללקוחות למצוא את המסלול הביטוחי המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם, בנוסף לכך, בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד גם כיועצים במסגרת הבנקים או כמשווקים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על כל מסלולי הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן