דרושים סוכני ביטוח

סוכני ביטוח הם מצרך מבוקש בשוק העבודה. הסוכנים האלמנטרים אחראים על כל הנושא של ביטוחי רכוש וביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. מדובר בשורה ארוכה של ביטוחי חובה. כל אחד חייב לרכוש ביטוח אם הוא קונה דירה או רכב אם הוא טס לחו"ל או אם הוא רוצה לבטח את העסק שלו בביטוח אשראי. הביטוח האלמנטרי מלווה אותנו לכל אורך החיים והסוכנים הם אלו שמתווכים בין חברות הביטוח ובתי ההשקעות לבין המבוטח. 

דרושים סוכני ביטוח

לאחר לימודי ביטוח פנסיוני הסוכנים הפנסיוניים מעניקים שירות כולל ומקיף ללקוחות בכל הנוגע להצטרפות לגופי הניהול הגדולים של כספי הפנסיה. הסוכנים הפנסיוניים הם אלו שעוזרים ללקוחות לנהל את הכיסויים הביטוחיים שלהם ולמצוא את המסלולים האידאליים עבורם. בנוסף לסוכנים הפנסיוניים, תחום הביטוח הפנסיוני כולל גם יועצים ומשווקים. 

ההכשרה כיועצים מאפשרת לכם לתת שירות אובייקטיבי ללקוחות בכל הנוגע לתוכניות הפנסיה שלהם. היועצים אינם מוכרים פוליסות ביטוח והם אינם מחויבים לאינטרס של חברת הביטוח או בית ההשקעות. יועצי ביטוח עצמאים עובדים אך ורק לטובת הלקוח. המשווקים מוכרים פוליסות ביטוח ללקוחות במסגרת בתי השקעות וחברות ביטוח מתאימות. 

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי

לימודים בתחום הפנסיוני והאלמנטרי מכינים אתכם למעבר בהצלחה של מבחן יסודות הביטוח הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד המכין אתכם לארבעת המבחנים במקצועות היסוד ולשני המבחנים המקצועיים. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים עבורכם. לצורך ההכשרה בביטוח פנסיוני או אלמנטרי תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בביטוח הפנסיוני והאלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן