דרושים רפרנט ביטוח

בכל חברה גדולה יש מערך שלם של אנשים שנועד להשלים אחד את השני. כמובן שיש את המנהלים והבוסים, אך הם לא היו מצליחים לעשות את עבודתם ללא אנשי השיווק והמכירות, אנשי שירות הלקוחות והמזכירות, בין השאר. בחברת ביטוח, האנשים שעושים את הסדר אלו הרפרנטים, שדואגים לכל הנושא של ניהול תיקים והתנהלות מול ספקים שונים. סוכני הביטוח צריכים למכור את הפוליסה, אך לאחר מכן, ההתנהלות וההשלכות עוברים אל ידיו של הרפרנט, שצריך לדעת לעשות עבודה טובה כדי לשמור את הלקוח ולא לגרום לו תסכול שיעביר אותו למתחרים. ישנן המון משרות דרושים בחברת ביטוח ובמחלקת ההשמה שלנו יזערו לכם למצוא אותן. 

מכללה לביטוח

הרפרנט צריכים לעבוד מול שמאים, לגעת בהנהלת חשבונות, בגבייה, לעבוד מול קבלנים ואפילו לתאם בין הסוכנים השונים. מדובר בעבודה מאתגרת מאוד, אך כזו שאפשר ללמוד ממנה המון. הרפרנטים הם אלו שמתקדמים בסופו של דבר מהר יותר, והופכים לסוכני ביטוח מצליחים יותר, שכן הם מכירים את המערכת על בוריה. חברות ביטוח רבות מפרסמות במודעות דרושים רפרנט ביטוח ויכולים אף למצוא הרבה כאלו במכללות המקצועיות. את מקצוע הביטוח לומדים במכללה מקצועית, וכאשר בוחרים במכללה הנכונה, אפשר בהחלט לשלב בין העבודה ללימודים, ובכך לחסוך זמן חשוב.

מגוון ובעל דרישה

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית המובילה בישראל בנושא הביטוח. מסלול הלימודים שלה אורך כשנתיים בלבד, אך השיעורים נערכים בערב ובימי שישי, מה שמאפשר לסטודנטים להתחיל לעבוד בתור רפרנטים כבר בשלב מוקדם. יש מגוון סוגים של עבודות רפרנטים, חלקן דורשניות יותר וחלקן בחצי משרה, עם מספר מועט של תיקים, אותם אפשר לנהל אפילו מהבית. מקצוע הביטוח הוא מגוון מאוד, בעל דרישה, ולא מצריך תואר ראשון. השכר הוא גבוה ביחס למקובל בשוק, גם בתור רפרנטים, ולכן, חשוב לדעת לבחור את המכללה הנכונה ולראות כיצד אפשר להתקדם במהרה.

דילוג לתוכן