האם יועץ משכנתאות צריך תעודה?

אין צורך בתעודה בשביל לעבוד כיועץ משכנתאות, אך בפועל תעודת סיום קורס ממכללה מוכרת תעזור לכם למצוא

עבודה בתחום. במכללה שלנו באורין שפלטר, אנחנו מלמדים קורס מקיף ויסודי בייעוץ משכנתאות, הכולל מבחן סופי ועבודה מסכמת. בסיום הלימודים במכללה תקבלו תעודת סיום קורס משכנתאות אונליין, שתאפשר לכם למצוא עבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. קורס יועצי משכנתאות מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים והוא נמשך ארבעה חודשים, חמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש.

האם יועץ משכנתאות צריך תעודה?
עבור מי מתאימים הלימודים בייעוץ משכנתאות?

קהל היעד עבור קורס יועץ משכנתאות הוא כל מי שמעוניין לעבוד בתחום במוסד פיננסי מתאים במסגרת הבנקים או כעצמאי. במכללה שלנו לומדים משקיעים ומתווכי נדל"ן, המעוניינים להוסיף שירות משמעותי עבור הלקוחות שלהם. לומדים אצלנו משקיעים ויזמים המעוניינים למנף את הכסף הפנוי שברשותם. בנוסף לכך, התחום מתאים גם עבור סוכני ביטוח המוכרים פוליסות ביטוח משכנתא, חיים ונכס, המעוניינים להוסיף עוד נדבך מרכזי לעסק הפרטי. הקורס בייעוץ משכנתאות מתאים גם עבור רוכשי דירה או בעלי דירה הקיימת עליה משכנתא המעוניינים לרכוש ידע וכלים מעשיים בתחום.

לימודים והכשרה במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח והפיננסים. מדי שנה אנחנו מכשירים מאות סוכני ביטוח ואנשי מקצוע נוספים לעבודה עם לקוחות. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בכל תחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה מעשית להוראה במכללה. אצלנו תרכשו את ההכשרה הטובה ביותר שתכין אתכם בצורה פרקטית לעבודה עם לקוחות.

מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים בייעוץ משכנתאות? רוצים לקבל פרטים נוספים על קורס ייעוץ משכנתאות מומלץ ועל תהליך ההרשמה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן