האם כדאי להיות יועץ משכנתאות?

 רבים בתחילת דרכם המקצועית שואלים את עצאנשיםמם מהו המקצוע המתאים עבורי. השאלה בנוגע לעתיד מלווה את כולנו, במיוחד בשנים האחרונות בהם שוק העבודה משתנה כל פעם מחדש. עצמאים רבים בתחום הפנסיוני והפיננסי שהרוויחו סכומים נכבדים בשנים קודמות, מוצאים את עצמם נאבקים על הפרנסה בעולם שבו מחירי המחייה והדיור נמצאים במגמת עלייה.

האם כדאי להיות יועץ משכנתאות?

קורס ייעוץ משכנתאות מתאים עבור אנשים בתחילת דרכם המקצועית שמחפשים הכנסה יציבה, ועבודה מעניינת בתחום הפיננסי עם לקוחות. בנוסף לכך, ייעוץ משכנתאות מתאים עבור יועצי מס, סוכני ביטוח ועצמאים נוספים בתחום הפיננסי והפנסיוני, המחפשים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות להגיש את הבקשות מול הבנקים, ולקבל את התנאים הטובים ביותר. כמו כן, הם בונים עבור הלקוחות תמהיל משכנתא אידיאלי בהתאם לכלכלת המשפחה. 

האם כדאי להיות יועץ משכנתאות? התשובה שלנו היא כמובן חיובית. במידה ואתם מרגישים שעזרה ללקוחות בנוגע למשכנתא היא המקצוע המתאים עבורכם. זהו שילוב מיוחד בין הבנה פיננסית, במיוחד בתחום המיסוי, לבין עבודה אישית עם לקוחות. 

מחפשים עבודה עם סיפוק ועם עניין וכמובן עם שכר מתאים בצידה? יכול מאוד להיות שזה המקום המתאים עבורכם. ייעוץ משכנתאות מחיר נלמד במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ המציעות תוכניות לימודים מגוונות בתחום.

לימודי ייעוץ משכנתאות

לימודי ייעוץ משכנתאות שבסיומם מבחן לשכת יועצי המשכנתאות מאפשרים לכם לרכוש את אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. הלימודים במכללת אורין שפלטר מעניקים לכם תעודה בייעוץ משכנתאות. במהלך הלימודים נלמד על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ונתנסה בבניית תמהיל משכנתא עבור הלקוחות. בנוסף לכך, נתלווה לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד מהבנקים המובילים בארץ. 

מעוניינים לשמוע עוד פרטים על תוכנית הלימודים שלנו ועל ההכשרה? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים במכללה. 

דילוג לתוכן