האם כדאי להשקיע בנדל"ן

השקעות נדל"ן הן בין ההשקעות הבטוחות ביותר ואם יודעים איך להשקיע בצורה חכמה, ניתן להרוויח מדי חודש בחודשו תשואה נאה על הנכס. בשביל להשקיע בעולם הנדל"ן, אתם צריכים קודם כל להכיר לעומק את המאפיינים של התחום ואת כל סוגי ההשקעות ואפשרויות המימון השונות. עליכם לדעת מהו נדל"ן יזמי ומה ההבדל בינו לבין סוגי השקעות אחרות בנדל"ן, עליכם להכיר מונחים כגון אקזיט ולהיות מסוגלים לחשב את התשואה על הנכס. לסיכום, בשביל להשקיע בנדל"ן אתם צריכים לרכוש ידע מקצועי, ואת זאת תוכלו לעשות באמצעות לימודים מתאימים בתחום.

קורס מנהל תיק השקעות במכללת אורין שפלטר, מתאים עבור כל מי שמתעניין בתחום לצורך השקעה פרטית או פרויקט יזמי או עבור ייעוץ לאחרים. לצורך קבלה ללימודים אין תנאים מקדימים מיוחדים. במהלך הקורס נעבור אתכם על כל הידע התיאורטי הנדרש לעבודה בתחום, ונקנה לכם סט כלים מעשי להתמודדות עם כל עסקה. כמו כן, אחד הדברים החשובים ביותר אצלנו הוא התאמת ההשקעה למשקיע, במהלך הקורס נעבוד עם כל סטודנט באופן אישי ונראה אילו סוגי השקעות מתאימות עבורכם.

האם כדאי להשקיע בנדל"ן
הכשרות מקצועיות נוספות במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר, יש לנו עשרות קורסים והכשרות מקצועיות קצרות עבור אנשים שמעוניינים לעבוד בתחום הפיננסי והפנסיוני. ההכשרות שלנו כוללות קורסים מקצועיים בתחום המשכנתאות והביטוח והכשרות מקצועיות בשוק ההון. אחד הקורסים המובילים אצלנו במכללה, הוא קורס ייעוץ משכנתאות המכשיר אתכם לעבודה בתחום. קורס שוק ההון למתחילים און ליין מתאים עבור אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני ועבור כל מי שמחפש להשתלב בעבודה במסגרת אחד הבנקים המובילים בארץ.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן