האם כדאי ללמוד ביטוח?

בשביל לדעת האם כדאי ללמוד ביטוח, צריך קודם להבין שיש שני מסלולי מרכזיים, המסלול הפנסיוני והמסלול האלמנטרי. במסלול לימודי ביטוח פנסיוני הכשרה מתאימה עבור יועצים, משווקים וסוכני ביטוח. המסלול האלמנטרי מכין אתכם לעבודה כסוכני ביטוח בחברות ובסוכנויות השונות ברחבי הארץ.

בשני המסלולים תצטרכו לעשות שישה מבחנים, ארבע מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, בנוסף לשני מבחנים מקצועיים שונים, בכל אחד מהתחומים. כמו כן, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

לימודים ביטוח פנסיוני לוקחים בדרך כלל בין שנה וחצי לשנתיים תלוי בקצב הלימוד של הסטודנט. במסגרת הלימודים אצלנו במכללה, אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים, ועוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים. אם אתם רואים את עצמכם עובדים בעולם הביטוח הפנסיוני או האלמנטרי, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עם יועצי הלימודים של המכללה שלנו. בנוסף להכשרות עבור סוכני ביטוח, יש לנו גם הכשרות קצרות יותר לעבודה ככוח עזר בחברות ובסוכנויות השונות ברחבי הארץ, יש לנו מסלול מיוחד עבור חתמי ביטוח ועבור רפרנטים המכשיר אתכם בזמן קצר לעבודה בתחום.

האם כדאי ללמוד ביטוח?רפרנטים וחתמי ביטוח מסלול לימודים

רפרנטים בתחום הביטוח אחראים על כל הנושא של טיפול בענייני המשרד, כולל קשרי לקוחות. בכל משרד תקין הרפרנטים הם אלו שאחראים על העבודה המשרדית ומאפשרים לסוכני הביטוח לטפל בכל התיקים העומדים לפניהם. רפרנטים בתחום הביטוח הם מצרך מבוקש מאוד בשוק העבודה! חתמי ביטוח אחראים על התאמת הפוליסות למבוטחים, והם אלו המבצעים את הבדיקה הנדרשת לאישור או שלילה של הפוליסה עבור המבוטח. מדובר באחד התפקידים החשובים ביותר בכל חברה ובכל סוכנות ביטוח.

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד עבור רפרנטים בתחום הביטוח ועבור חתמי ביטוח. הלימודים אצלנו פתוחים לכל מי שרוצה לעבוד באחד התחומים ללא תנאי קבלה מיוחדים

דילוג לתוכן