האם כדאי ללמוד ייעוץ משכנתאות

ייעוץ משכנתאות הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. השוק הפיננסי השתנה מאוד בשנים האחרונות, והדבר משפיע במיוחד על ריביות המשכנתא. בהתאם לכך, זוגות צעירים שעומדים לפני קבלת החלטה, בנוגע לתמהיל המשכנתא האופטימלי, לא יכולים לעשות זאת בצורה עצמאית. החישוב של הריביות וההבנה העמוקה של מסלולי המשכנתא השונים, דורשים ידע מקצועי והבנה בתחום. לכן רבים נעזרים בשירות של יועץ משכנתאות פרטי, בשביל לנהל את המשא ומתן מול הבנקים. 

האם כדאי ללמוד ייעוץ משכנתאות? קודם כל השאלה האם התחום מעניין אתכם והאם יש לכם משיכה לעבודה עם לקוחות בתחום. במידה ואתם רואים את עצמכם מייעצים לזוגות צעירים וללקוחות נוספים, בנוגע לתמהיל המשכנתא המתאים, יכול להיות שזה המקצוע עבורכם. זמן הלימוד הנדרש עבור הלימודים הוא קצר יחסית וההכשרה אינה דורשת מעבר של מבחנים מטעם המדינה מלבד מבחן לשכת יועצי משכנתאות של הרשות לניירות הערך שאנו מכשירים אתכם במהלך הלימודים. מכללת אורין שפלטר משיקה כבר שנים רבות קורס בייעוץ משכנתאות לציבור הרחב ולאנשים שמעוניינים לעשות הסבה מקצועית או להוסיף עוד נדבך לעסק הפרטי.

האם כדאי ללמוד ייעוץ משכנתאות

קורס ייעוץ משכנתאות  

הכשרת יועצי משכנתאות במכללת אורין שפלטר מעניקה לכם תעודה משולבת בייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי. לקורס יועץ משכנתאות מחיר משתלם עם פוטנציאל של החזר השקעה תוך זמן מסויים מתחילת העבודה שלכם כיועצי משכנתאות. הקורס נפרש על פני 15 מפגשים כל מפגש בן שלוש וחצי שעות אקדמיות. בוגרי הקורס יקבלו כלים לעבודה ויתנסו תוך כדי לימודים בבניית תמהיל משכנתא ובהגשת בקשות לבנקים. במהלך הקורס נשתמש במחשבוני משכנתא ומחשבון לבדיקת זכאות, אותם תוכלו לשמור לעצמכם בסיום הלימודים. הקורס שלנו מלווה בחומרי עזר רבים כגון ספר קורס ומצגות וחומרי השערה להעמקת הלימוד בתחום. הסטודנטים שלנו מתלווים במהלך הלימודים לפגישת ייעוץ עם לקוחות ופגישת הגשה בבנק ביחד עם יועץ מומחה.

דילוג לתוכן