האם כדאי לעבוד בחברת ביטוח?

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים עובדים בדרך כלל כעצמאים מול חברות הביטוח והסוכנויות השונות. שני הסוכנים המובילים הם הסוכן הפנסיוני והאלמנטרי העובדים על עמלת היקפים ועמלת נפרעים, עמלה חד פעמית על העסקה ועמלה רב פעמית המשולמת כל חודש כנגזרת של אחוז העסקה המשולמת. עבודה בחברות ביטוח כשכירים מספקת עבורכם ביטחון תעסוקתי ומשכורת חודשית קבועה, העבודה כעצמאים מאפשרת לכם להגדיל את השכר באופן משמעותי, ולעבוד במקביל מול כמה חברות ביטוח וסוכנויות. בנוסף לכך, בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד כמשווקים או כיועצים פנסיוניים. היועצים הפנסיוניים בדומה ליועצי השקעות, עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים.

האם כדאי לעבוד בחברת ביטוח? אם אתם מחפשים ביטחון תעסוקתי ומשכורת חודשית קבועה, התשובה היא כמובן כן, אם אתם מעוניינים להרוויח בגדול תוכלו תמיד לפתוח עסק כעצמאים ולעבוד על עמלות מחברות הביטוח השונות. במסגרת ההכשרה שלנו עבור סוכני ביטוח במכללת אורין שפלטר, אנחנו עוזרים לכם למצוא את מסלול קורס יסודות הביטוח אונליין מקצועי מתאים ביותר עבורכם.

האם כדאי לעבוד בחברת ביטוח?
לימודים והכשרה כסוכני ביטוח

לימודים והכשרה עבור סוכני ביטוח כוללים מעבר של שישה מבחנים. ארבע מבחנים זהים במקצועות היסוד עבור כל אחד מהמסלולים, הפנסיוני והאלמנטרי, ושני מבחנים מקצועיים נוספים עבור כל אחד מהמקצועות. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד המכין אתכם לכל המבחנים הנדרשים ובסיום ההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. לרשות הסטודנטים של המכללה עומד פורטל המשרות העשיר שלנו, עם עשרות הצעות אטרקטיביות מדי יום ביומו.

מעוניינים להצטרף למסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני או אלמנטרי? מתלבטים איזה מסלול מקצועי מתאים במיוחד עבורכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן