האם צריך סוכן ביטוח?

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, נותנים שירות מקצועי לעשרות אלפי לקוחות מדי שנה. בעולם של ימינו מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. הסוכנים האלמנטרים אחראים על כל הביטוחים המוכרים לכולנו, ביטוחים שכל אחד מאיתנו נדרש לעשות בשלב זה או אחר של החיים. סוכני ביטוח אלמנטרי אחראים על כל ביטוחי הרכוש ועל כל הפגיעות בנפש כתוצאה משימוש ברכוש, במסגרת הזאת נכללים, ביטוחי רכב ודירה, ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוח אשראי. הסוכנים האלמנטרים עובדים הן כשכירים והן כעצמאים, במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. סוכני ביטוח פנסיוניים אחראים על כל החסכונות הפנסיוניים של הלקוח, תפקידם הוא להתאים ללקוח את המסלול ההולם ביותר את הצרכים שלו. בתחום הפנסיוני ניתן לעבוד גם כמשווקים ויועצים במסגרת עצמאית או כשכירים בבנקים ובבתי השקעות.

בעבר המלצנו לכם על לימודי ייעוץ פנסיוני בצפון עבור סוכני ביטוח דורשים מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הסוכנים הפנסיוניים והאלמנטריים צריכים לעשות את אותם ארבעת המבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים נוספים עבור כל אחד מהמקצועות.

האם צריך סוכן ביטוח?
לימודים והכשרה בתחום הביטוח

בעולם הביטוח עומדים לפניכם הצעות עבודה רבות כסוכני ביטוח או ככוח עזר משמעותי בחברות ובסוכנויות השונות. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימודי ייעוץ ושיווק פנסיוני מומלץ עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, ועוד הכשרות קצרות יותר עבור רפרנטים וחתמי ביטוח. הרפרנטים אחראים על כל התפקוד התקין של המשרד ועל קשרי הלקוחות והחתמים מתאימים את הפוליסה ללקוח. חתמי ביטוח הם אלו המאשרים או דוחים את הפוליסות השונות ומבצעים את כל העדכונים הנדרשים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על כל מסלולי הלימודים שלנו בביטוח? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן