הכשרה ביטוח אלמנטרי

ביטוח אלמנטרי הוא הביטוח הנפוץ ביותר. הוא מגן עליכם במקרה של פגיעה ברכוש או פגיעה בנפש כתוצאה מפגיעה ברכוש. ביטוח חיים וביטוח בריאות אינם נכללים במסגרת הביטוח האלמנטרי. הכשרה בתחום הביטוח האלמנטרי כסוכן ביטוח, דורשת מעבר של שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. 

במכללת אורין שפלטר, יש לנו מסלול מיוחד עבור סוכני ביטוח אלמנטרים. כל אחד מהסטודנטים עובר הכשרה ביטוח אלמנטרי שבנויה ממסלול מקיף של למידת אבני הבסיס בתחום, מספר מבחנים בסוף הלימודים ולבסוף תקופת סטאז' קצרה והתחלת עבודה מיידית. הלימודים מכינים אתכם למעבר בהצלחה, של כל המבחנים הנדרשים. כמו כן תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. לאחר מכן נעזור לכם להשתלב במעגל העבודה. בסיום הלימודים תוכלו להיעזר בפורטל המשרות העשיר שלנו.

לימודי ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר

רוב הסטודנטים אצלנו במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. אנחנו מאמינים בלימודים מעשיים, המכינים אתכם ישירות לעבודה בתחום. בהתאם לכך, כל המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מתחומים שונים ומגוונים. כל אחד מהם מומחה בתחומו, עם השכלה מעשית ונסיון רב שנים בעבודה. לימודי ביטוח אלמנטרי במכללה הם מהמתקדמים בישראל ועם אחוזי הצלחה גבוהים בבחינות שיש לעבור לקבלת רישיון הסוכן. כמו כן יש לנו אתר אינטרנט און ליין עשיר בהרצאות. אתר הלימודים שלנו הוא מהמתקדמים ביותר בישראל. באתר תוכלו לצפות בכל ההרצאות מהסמסטר הקודם ומסמסטרים אחרים. בנוסף לכך, אתר האינטרנט שלנו כולל את כל המבחנים משנים עברו. כמו כן יש בו חומרי לימוד מעולים כהכנה לבחינה. תרגילים עם פתרונות, וובינרים ומערכי שיעור מעודכנים. 

למה ללמוד אצלנו במכללה? אנחנו מחזיקים באחוז המעבר בבחינות הגבוה בישראל. כמו כן, כפי שציינו, יש לנו מחלקת השמה מיוחדת עבור הבוגרים שלנו. במחלקת ההשמה, תוכלו לקבל הצעות מעשרות חברות ביטוח מהמובילות ביותר בשוק. בנוסף לכך, יש לנו קורסי העשרה מעולים להשלמת הידע. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? צרו עמנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים שלנו. אנחנו כאן עבורכם בנוגע לכל שאלה. 

דילוג לתוכן