הכשרה ביטוח דירה

ביטוח דירה, הוא אחד הביטוחים הנדרשים עבור לקיחת משכנתא. הבנקים דורשים מלוקחי המשכנתא לעשות שני ביטוחים משמעותיים. ביטוח חיים וביטוח דירה. בעלי המשכנתא חייבים לבטח את מבנה הדירה. אם אתם מתכננים לקנות דירה, ואינכם בטוחים בסוגי הביטוח שעליכם לרכוש – כדאי לשכור את שירותיו של יועץ הביטוח שישמח לסייע לכם בתהליך. מעבר לכך ביטוח דירה מתייחס גם לביטוח הרכוש. זה אינו אחד מביטוחי החובה הנדרשים על ידי הבנק. הבנק כמובן רוצה להבטיח את התשלומים על הנכס שלו, במקרה שהנכס נפגע או בעל הנכס הולך לעולמו. לבנקים אין צורך בדרישה לביטוח רכוש. אבל בכל זאת רבים מרוכשי הדירות בישראל מבטחים גם את תכולת הדירה. את כל הביטוחים עושים באמצעות חברות הביטוח השונות. סוכני ביטוח מיומנים עוזרים ללקוחות למצוא את המסלול המתאים ביותר עבורם.

לימודי ביטוחים וייעוץ משכנתאות

בשנים האחרונות סביב נושא הביטוחים, התפתחו מקצועות שמאפשרים פרנסה בכבוד. אחד החידושים של הזמן הנוכחי, הוא כמובן יועצי המשכנתא. בנוסף לכך, יש דרישה לסוכני ביטוח אלמנטרי ופנסיוני ויועצים פנסיונים. רבים מגיעים אלינו אל המכללה, ומתלבטים באיזה תחום לבחור. כמובן שישנם הבדלים משמעותיים בין התחומים. סוכן ביטוח, צריך לעבור את כל המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אך יועצי משכנתא אינם חייבים לעבור מבחנים מטעם המדינה וכמובן שהיקף הלימודים קטן יותר.

אצלנו במכללת אורין שפלטר, יש לנו מסלול מיוחד עבור סוכני ביטוח אלמנטרי, ומסלול נוסף עבור סוכנים פנסיוניים. לימודי ביטוח במכללה יעניקו לכם את כל הידע העיוני והמעשי שתצטרכו להצלחה והשתלבות בתחום על הצד הטוב ביותר. בנוסף לכך, יש לנו קורס ייעוץ משכנתאות ועוד קורסי השלמה רבים עבור סוכני ביטוח ויועצים מובילים. הדרך הטובה ביותר לראות מה מתאים עבורכם, היא כמובן לקבוע איתנו פגישה.

יועצי הלימודים שלנו עומדים לרשותכם בכל עת. אנחנו משקיעים המון זמן ומחשבה בבחירת יועצים מומחים, שיעזרו לכם לבצע את הבחירה את הנכונה. פנו אלינו עוד לצורך קביעת פגישה ומציאת המסלול המתאים עבורכם בסמסטר הבא.

דילוג לתוכן