הכשרה ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא, הוא אחד הדברים הכי מרכזיים בלקיחת הלוואה לצורך קניית דירה. כל הבנקים דורשים מהלקוח לבטח את המשכנתא. הביטוח נועד עבור מקרים של אסון, בהם הרכוש נפגע או בעל הרכוש הלך לעולמו. בהתאם לכך הביטוח בנוי משני חלקים, ביטוח רכוש וביטוח חיים. את הביטוח יש לעשות באחת מחברות הביטוח המתמחות בעניין. כמובן שיש להשוות מחירים בין החברות השונות ולבחור את המסלול המשתלם ביותר. על מנת לעשות בצורה משכילה מומלץ להיעזר ביועץ משכנתא שבקיע בתחום ויוכל לייעץ לכם באיזה מהביטוחים לבחור. יועצי משכנתא מומחים שעוזרים ללקוחות להגיש את הבקשה לבנקים, יכולים גם לעזור להם בכל הנוגע לביטוח משכנתא. היועצים מכירים לעומק את תחום הביטוח זהו חלק מההכשרה שלהם.

במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכשירים יועצי משכנתא מומחים בעלי ידע מקיף בכל הנוגע לביטוחים הנדרשים. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסים והמשכנתאות, ויש לנו תוכנית מיוחדת עבור יועצי משכנתא. תוכנית המכשירה אותם לעבודה מעשית ולשירות לקוחות ברמה הכי גבוהה שניתן.

לימודי ייעוץ משכנתאות

לימודי ייעוץ משכנתאות, מכשירים אתכם לעבודה עם לקוחות בתחום. כמו כן אנחנו מקיפים את כל התחומים הנדרשים, בשביל לתת שירות מקיף ויסודי ללקוח. קורס יועץ משכנתאות יעניק לכם ארגז כלים וידע מעשי להצלחה והשתלבות בתחום כבר במהלך הלימודים. אצלנו תלמדו על בניית תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות ועל כלכלת המשפחה. נעמיק במיוחד בניסוח של הגשת הבקשה לבנקים. בשביל להכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בפועל. הדגש המרכזי שלנו הוא עולם המעשה. אנחנו מלמדים אתכם את כל החומר בזיקה למקרים שבהם תתקלו במהלך העבודה. לכן נתמקד גם בסימולציות ובתיאורי מקרים, ונתנסה בחישוב בעזרת מחשבוני משכנתא.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? מעוניינים לקבל את תוכנית הלימודים המלאה? אל תהססו לפנות אל היועצים שלנו לצורך קבלת מידע. אנחנו עושים את המיטב בשביל לספק לכם ייעוץ מקצועי ואישי שיכין אתכם בצורה מלאה לתחילת הלימודים.

דילוג לתוכן