הכשרת סוכני ביטוח

הכשרת סוכני ביטוח מתבצעת בפיקוח של המפקח על הביטוח. תהליך ההכשרה בתחום כולל מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר וסטאז' של חצי שנה. בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי ישנם ארבעה מבחנים זהים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים ספציפיים לכל הכשרה. 

הכשרת סוכני ביטוח היא תהליך של שנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב לימודי ביטוח פנסיוני שלכם. במכללה שלנו יש לנו מסלול מיוחד עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, המכשיר אתכם לעבודה בתחום. במסגרת ההכשרה שלנו נכין אתכם בצורה הטובה ביותר למבחנים ונעניק לכם כלים מעשיים לעבודה בתחום הביטוח. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצי המכללה ומרצים מן החוץ, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. השילוב בין שני סוגי המרצים מקנה לכם את ההכשרה המקיפה ביותר שתוכלו לקבל בתחום. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו למצוא את מקומם המתאים במעגל העבודה. 

הכשרת סוכני ביטוח

לכל אורך הלימודים אתם מקבלים תמיכה מקצועית, שתעזור לכם למצוא את הכיוון התעסוקתי ההולם ביותר את הכישורים שלכם. לאחר סיום הקורס יסודות הביטוח, יש לנו פורטל משרות עשיר העומד לרשות הסטודנטים שלנו. אנחנו מתגאים בכך שהרוב המוחלט של הסטודנטים של המכללה, אכן עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. 

הכשרות נוספות בתחום הביטוח

בתחום הביטוח ישנם כמה מסלולים מקצועיים עבור אנשים שרוצים להשתלב בתחום. אחת האופציות העומדות בפניכם היא עבודה כרפרנטים בתחום הביטוח. הרפרנטים אחראים בעצם על התפקוד התקין של המשרד והם אלו שעובדים מול הלקוחות ודואגים לכך שהכל יתנהל כשורה. תחום נוסף הם חתמי ביטוח האחראים על התאמת הפוליסה למבוטח. חתמי ביטוח הם אלו שקובעים האם הלקוח מתאים עבור הפוליסה הספציפית והם אלו שמאשרים או דוחים את הבקשה. 

עולם הביטוח הוא עולם רחב ועשיר שמאפשר לכל אחד מכם למצוא את מקומו המתאים. במכללה שלנו אנחנו מלמדים קורסים רבים בתחום הביטוח ואתם תמיד מוזמנים לבוא אלינו לפגישת ייעוץ עם יועצי המכללה.

דילוג לתוכן