המלצה על יועץ משכנתאות

יועצי משכנתאות בודקים האם העסקה מתאימה עבור הלקוח. בהתאם לכך, המשכנתא צריכה לענות על כל הצרכים של הלקוחות, למצבם הפיננסי, השלב שלהם בחיים וכל שיקול אחר כנדרש. תפקידם של היועצים לבצע סקירה מקיפה של מאזן ההוצאות וההכנסות של הלקוח, ולבדוק מהי יכולת ההחזר החודשית שלו. היועצים עוזרים ללקוחות לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים, ומלווים אותם לכל אורך הדרך.

כאשר באים לבחור יועץ משכנתאות עומדות לפני הלקוחות שתי אופציות מרכזיות, לפנות ליועצים שעובדים במסגרת הבנקים או לפנות ליועץ משכנתאות פרטי. היועצים בבנקים מספק עבורכם מידע אובייקטיבי. אבל בסופו של דבר הם מחויבים גם למקום העבודה שלהם. יועצים בלתי תלויים שעובדים כעצמאים, מספקים עבור הלקוחות שירות מקיף ומקצועי ללא תלות במוסד פיננסי ספציפי.

בכל מקרה שבו בוחרים יועץ משכנתאות צריך לדעת שאין רגולציה בתחום, וכל אחד יכול להכריז על עצמו כיועץ. אבל בפועל, הבנקים מעסיקים אך ורק יועצים עם תעודה ממכללה מוכרת, וכאשר מחפשים יועץ עצמאי צריך לבדוק האם הוא עבר קורס יועץ משכנתא מתאים בתחום.

המלצה על יועץ משכנתאות
לימודים והכשרה בייעוץ משכנתאות

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד בייעוץ משכנתאות, שמכשיר אתכם לעבודה בתחום. אצלנו תלמדו על כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק, ותתנסו בכל החישובים הנדרשים. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מעולם המשכנתאות ועולמות מקבילים, ומקנים לכם ידע תיאורטי ברמה הכי גבוהה שניתן. בסיום הלימודים וההכשרה ולאחר המבחן המסכם בתחום, תקבלו תעודת סיום קורס לימודי ייעוץ משכנתאות באינטרנט מטעם המכללה.

אצלנו תעברו הכשרה מקיפה שתכשיר אתכם בצורה מלאה לעבודה כיועצים במסגרת הבנקים או בכל מוסד פיננסי מתאים. הקורס מתאים גם לעצמאים בתחום הפנסיוני והפיננסי, המעוניינים להוסיף עוד נדבך מרכזי לעסק הפרטי.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס ועל מועדי ההרשמה הבאים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן