המקצועות הכי רווחיים 2023

שנת 2023 כבר החלה ועימה המירוץ למציאת עבודה מכניסה. בשנים האחרונות נוספו לשוק העבודה, עשרות מקצועות חדשים שהפכו למבוקשים ביותר. אחד המקצועות המרתקים בשוק העבודה הוא יועץ המשכנתאות. כיום בכל בנק ובכל מוסד שנותן שירות בעניין, ישנם יועצים מומחים שלמדו את המקצוע במכללה מוכרת. ייעוץ משכנתאות מאפשר לכם בזמן של כמה חודשים בלבד לרכוש מקצוע לחיים. היועצים מספקים מידע ללקוחות בנוגע למשכנתא והתנאים האידיאליים עבורם. הם עוזרים להם לנסח את הבקשה עבור הבנקים ולבנות תמהיל משכנתא מתאים.

תחום נוסף שהתפתח במיוחד בשנים האחרונות הוא חתם ביטוח כללי. החתמים אחרים על אישור הפוליסות, ועל כל השינויים הנדרשים בשביל לאשר או לשלול את פוליסת הביטוח המוצעת על ידי הסוכנים. חתמות ביטוח אלמנטרי היא דבר חשוב ביותר בכל סוכנות ביטוח ובכל חברה שנותנת שירות בתחום. בעולם הביטוח התפתח מאוד גם התחום של רפרנטים, אנשים שאחראים על כל הניהול התקין של המשרד.

המקצועות הכי רווחיים 2023

לימודים מקצועיים במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מציעה עבורכם עשרות קורסים והכשרות מעשיות בכל המקצועות הרווחיים ביותר בשוק העבודה. אנחנו מלמדים קורס יועצי משכנתאות באינטרנט וקורסים עבור חתמים ורפרנטים בתחום הביטוח. אנחנו מעבירים את כל הקורסים הנדרשים עבור הכשרת סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. יש לנו קורסים בשוק ההון ובנדל"ן עם דגש על השקעות אלטרנטיביות. המכללה שלנו עובדת עם טובי המרצים בארץ. אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ועברו אצלנו במכללה הכשרה מעשית להוראה.

איך נרשמים ללימודים במכללה?

רוצים להירשם למכללה? תוכלו לעשות זאת בקלות וביעילות באתר האינטרנט שלנו. מתבלטים איזה מקצוע מתאים עבורכם? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה ונשמח לעזור לכם עם ההחלטה.

דילוג לתוכן