הסכם יועץ משכנתאות

לימודים והסמכה עבור יועצי משכנתאות

בשביל לעבוד כיועץ משכנתאות אין צורך בהסמכה מטעם המדינה. אין רישיון יועץ משכנתאות כמו שיש בתחומים

אחרים כגון יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים. אבל למרות שבפועל אין צורך בתעודה בשביל לעסוק בתחום, מוסדות רציניים כגון הבנקים ומוסדות פיננסיים המספקים שירות מקצועי של ייעוץ משכנתאות, אינם יכולים להרשות לעצמם לקבל אנשים ללא הכשרה מתאימה. לכן, במהלך השנים אנשים שמעוניינים לעבוד באופן רציני בתחום כשכירים או כעצמאים, נדרשים להראות תעודת סיום קורס ממכללה מוכרת. כמובן שאין זאת דרישת חובה. אבל, תעודה המעידה על הניסיון המקצועי שלכם יכולה בהחלט לעזור לכם למצוא עבודה בתחום.

איפה לומדים ייעוץ משכנתאות?

לימודי ייעוץ משכנתאות מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. במכללה שלנו באורין שפלטר, המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח והפיננסים, אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס מקיף בייעוץ משכנתאות. במהלך הלימודים נעבור אתכם על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, נלמד איך לבנות תמהיל משכנתא עבור הלקוחות ואיך לחשב את כל הריביות הנדרשות, נעבוד עם מחשבון משכנתא וזכאות ונתנסה בפועל בכל החישובים הנדרשים. משך הקורס הוא חמישה עשר מפגשים בני ארבעה שעות אקדמיות למפגש, סך הכל ארבעה חודשים.

הסכם יועץ משכנתאות
האם יועץ משכנתאות הוא מקצוע מבוקש?

היקף לקיחת המשכנתאות נמצא במגמת שיא, ובהתאם לכך הדרישה ליועצי משכנתאות. המודעות לצורך הרב בלקיחת יועץ, וקבלת עזרה בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה בנוגע להתחייבות גדולה וארוכה טווח זו, עולה מדי יום ביומו. בהתאם לכך, מייד עם סיום לימודים ייעוץ משכנתאות תוכלו להשתלב בעבודה בתחום במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים ובהמשך הדרך גם לעבוד כעצמאים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן