הרשמה למבחן יסודות הביטוח

יסודות הביטוח הוא אחד המבחנים החשובים ביותר בהכשרת סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. לצורך ההסמכה בתחום הביטוח, עליכם לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר בשני התחומים כוללים את יסודות הביטוח, כלכלה, חשבונאות ומימון וסטטיסטיקה. בנוסף לכך, עליכם לעבור סטאז' של חצי שנה.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות, מסלול מיוחד המכין אתכם בצורה מלאה למבחנים. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם בכל תהליך ההרשמה לבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בקורס חיתום עסקים, תלמדו על כל החוקים הספציפיים והפסיקות הרלוונטיות, על תקנות מס הכנסה וכל נושא אחר כנדרש שיכין אתכם בצורה מלאה לבחינה.

היתרון הגדול של לימודים במכללה שלנו, הוא כמובן אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר בארץ. כמו כן, אנחנו מלווים את הסטודנטים שלנו לכל אורך הדרך ומקנים לכם כלים מעשיים לעבודה בתחום. הרוב המכריע של הבוגרים שלנו, עובדים בפועל כסוכני ביטוח שכירים או עצמאים. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בארץ, מרצים של המכללה שעובדים אתנו לאורך שנים רבות ואנשי מקצוע בתחום הפנסיוני והפיננסי.

/קורסים-בביטוח/
הכשרה לעבודה כסוכן ביטוח

סוכני ביטוח אלמנטרי הם הסוכנים הקלאסיים שכולנו מכירים שעוסקים בכל ביטוחי הרכוש, כולל ביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. הסוכנים האלמנטרים עובדים בחברות הביטוח הגדולות, והם יכולים להתפתח בתחום ולעבוד כעצמאים. סוכני ביטוח פנסיוניים עובדים מול מספר חברות ביטוח ובתי השקעות. בנוסף לכך, בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד כמשווקים או יועצים פנסיוניים.

אחת המטרות המרכזיות שלנו כמכללה, היא להכשיר אתכם בפועל לעבודה בתחום. בהתאם לכך, יש לנו במיוחד עבור הבוגרים שלנו פורטל משרות עשיר, שיעזור לכם למצוא את מקומכם במעגל העבודה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן