הר הביטוח האוצר שלי

סוכנות הביטוח "גבהים" של מכללת אורין שפלטר מעסיקה סוכנים מנוסים ובתחילת דרכם עם רשיון בביטוח אלמנטרי ופנסיוני אשר עוזרים ללקוחותיהם למצוא את הביטוח הטוב ביותר עבורם. ליצירת קשר: 072-3950654.

המטרה העיקרית של משרד האוצר היא לנהל את הכספים של המדינה בצורה נכונה וכזו שתועיל לכל האזרחים. הראייה היא בדרך כלל ראייה ממשלתית ומערכתית, אך בתוך כך, חשוב גם להסתכל על האזרח הפשוט. המוני אזרחים ישראלים מתקשים לנהל את עצמם מבחינה פיננסית, ובמשרד האוצר מנסים מאוד לפשט את כל ההתעסקות הבירוקרטית הזו. אחת מהפעולות המוצלחות שעשו במשרד בשנים האחרונות היא הקמת פלטפורמת החיפוש של הר הביטוח האוצר שלי אשר מסוגלת לעשות סדר בבלאגן המוחלט שנוצר בפוליסות הביטוח והקרנות של אנשים רבים.

סוכן ביטוח עם המלצות

מנוע החיפוש של הר הביטוח האוצר שלי הוא מנוע חיפוש איכותי מאוד שמאפשר הזנת נתונים פרטיים וקבלת תמונה מפורטת של כל הפוליסות והקרנות השייכות לאותו אדם, בכל חברת ביטוח וכל בנק בארץ. הרשימה הזו יכולה לחסוך לאנשים הרבה מאוד כסף, ובמיוחד לאנשים שמתקשים להתנהל פיננסית ולא יודעים מה המשמעות של כספים שיושבים ללא תזוזה בחשבונות ישנים, ושל פוליסות ביטוח לא רלוונטיות. יש אנשים רבים שמחליפים מקומות עבודה באופן תכוף או לא מעדכנים את חברת הביטוח לגבי המצב המשפחתי שלהם ופשוט משלמים כספים מיותרים, או לחילופין, לא פודים כסף שנאגר בקרנות ישנות.

פתרון הבעיה

הר הביטוח האוצר שלי מגיע כדי לפתור את הבעיה הזו. אותם אנשים שלא בקיאים בבירוקרטיה של הפיננסים או כאלה שפשוט לא מבינים מספיק בנושא, צריכים להשתמש בפלטפורמה הזו, להבין מה מצבם ולבחון את מצב הפוליסות כדי להבין אם צריך לבטל או לעדכן אותן. בנוסף, אפשר גם לראות אם יש כספים שנאגרו בקרנות פנסיה ישנות, והאם אפשר להעביר אותם או להשתמש בכסף בצורה אחרת. המידע הזה שווה הרבה מאוד כסף ואסור לזנוח את הנושא ולכן חשוב להשתמש בכלים שהמדינה נותנת לכם.

דילוג לתוכן