הר הביטוח האוצר שלי

תחום הביטוח והתחום הפנסיוני הם תחומים מורכבים במיוחד, ועל כן לציבור הרחב קשה להתמצא בהם. במקרים רבים התוצאה היא הרמת ידיים ואנשים שאפילו לא יודעים אילו ביטוחים הם רכשו ועל מה בעצם הם משלמים מאות שקלים, ולפעמים גם אלפי שקלים, מדי חודש.

כחלק מהסיוע לאזרחי המדינה להתמצא טוב יותר בשוק ההון, בעולם הביטוח ובכל הנוגע לפנסיה, השיק משרד האוצר אתר אינטרנט בשם "האוצר שלי". האתר כולל שלל כלים, מחשבונים ומדריכים מפורטים שמסייעים לכל מי שזקוק לכך לעשות סדר בהתנהלות הכלכלית היומיומית שלו, לקבל החלטות בנוגע למשכנתא, לתכנן את הפרישה מהעבודה באופן המיטבי ועוד ועוד.

סוכנות ביטוח מומלצת

עוד אתר שהשיק משרד האוצר, וליתר דיוק רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון שבמשרד זה, הוא הר הביטוח. כמו האוצר שלי גם הר הביטוח נועד לעזור לציבור – לבדוק בדיוק אילו ביטוחים יש לכל אחד ואחת. מאחר שהמידע שמוצג בהר הביטוח הינו פרטי, הכניסה אליו מחייבת הזדהות (באמצעות תעודת זהות ומספר שאלות אבטחה), ולאחר מכן ניתן לקבל בלחיצת כפתור פשוטה דוח מפורט של כל הפוליסות התקפות – ביטוחי רכב, דירות, בריאות, ביטוחי חיים, ביטוחים סיעודיים ואחרים. חשוב להדגיש כי ביטוחים שמהווים כלי לחיסכון פנסיוני – למשל ביטוח חיים במסגרת ביטוח המנהלים – לא ניתן לראות בהר הביטוח.

בעזרת הר הביטוח והאוצר שלי תוכלו גם אתם לחסוך לא מעט כסף. לגבי ביטוחים מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מיומנים. הסוכנים של סוכנות "גבהים" מקפידים על מתן שירות קשוב ומאיר עיניים, ובפרט הסברים מפורטים לגבי הדוח שמופק בעזרת הר הביטוח – כך שתוכלו לדעת האם למשל אתם משלמים על ביטוחים מיותרים, האם ניתן להחליף פוליסות יקרות בכאלה זולות יותר בלי לפגוע באיכות הכיסוי ובאופן כללי להגיע לתיק ביטוחים שמספק מקסימום כיסוי במינימום עלות.
"גבהים" הינה סוכנות ביטוח מומלצת סמומלץ לרכוש את שירות הסוכנים שלה.

דילוג לתוכן