הר הביטוח הממשלתי

שוק העבודה הישראלי השתנה פלאים בשנים האחרונות, במיוחד מבחינת תכיפות שינוי מקום העבודה. בעבר, אנשים היו נשארים במקום עבודה במשך שנים ארוכות, ואפילו פורשים לאחר 30 או 40 שנים באותו מקום, מבלי קידום או העלאת שכר משמעותית מדי. היום, אנשים עוברים הרבה מאוד תפקידים, מנסים דברים חדשים ומנסים לשפר את השכר והתנאים שלהם כאשר הם מחפשים אחר מקום עבודה חדש. יש לכך מספר סיבות, וזה כולל את השוני בין הדורות, אך גם החשש שהיה בעבר בנוגע לפרנסה, חוסר החשיפה לאפשרויות אחרות והרצון להיות בטוחים הרבה יותר מאשר אמיצים. המעבר התכוף בין עבודות הוא חיובי בסך הכל, אך הוא גם יוצר קושי בירוקרטי עבור הרבה מאוד אנשים בכל הנושא של הפרשות לפנסיה.

סוכן ביטוח עצמאי

אנשים רבים פשוט לא מבינים מספיק בכל הנושאים הפיננסיים של הפרשות פנסיה, קרנות ופוליסות ולא מודעים לכך שהם מפסידים כסף רב בעקבות כך. המציאות היא שבגלל השינוי התכוף במקומות העבודה, אנשים משלמים זונחים קופות ומשלמים פוליסות שלא לצורך. הפתרון של משרד האוצר לבעיה הזו היא הר הביטוח הממשלתי – מנוע חיפוש מיוחד ובטוח שעוזר לאנשים לאתר את כל הקופות שלהם ולקבל תמונה מלאה לגבי כל פוליסות הביטוח שלהם. הר הביטוח הממשלתי עושה סדר בבלאגן וגורם לאנשים לראות לאן הולכים הכספים שלהם.

לחסוך אלפי שקלים בשנה

יש הרבה אנשים שמשלמים עבור פוליסות שהם לא צריכים, או כאלו שלא מודעים לכך שיש להם קרנות גמל שלא נמצאות בשימוש כבר כמה שנים. הר הביטוח הממשלתי משיג את כל המידע הזה, ומסדר אותו בצורה נוחה על מנת להניע אנשים לפעולה. אנשים יכולים לפנות את חברות הביטוח, הבנקים וכל הגורמים הרלוונטיים על מנת לבטל או לעדכן נתונים ובכך לחסוך אלפי שקלים בשנה. הר הביטוח מאפשר לאנשים לבצע איתור פוליסות ששייכות להם. 

דילוג לתוכן