הר הביטוח ילדים

למכללת אורין שפלטר סוכנות ביטוח מצליחה עם סוכנים מנוסים ומומלצים אשר עוזרים ללקוחותים להתאים פוליסה עם התנאים הכי טובים עבורם. ליצירת קשר עם הסוכנות- 0723950654

האדם הממוצע אוגר מספר רב של פוליסות ביטוח עם השנים, כשמצבו המשפחתי משפיע מאוד על אופי הפוליסה, הסכום שמשלמים עליה ועוד. יש הבדל גדול בין פוליסת בריאות של אדם רווק לבין פוליסת ביטוח של אדם עם שלושה ילדים, ויש לשים על כך את הדעת. עם השנים, אנשים עושים אין ספור פוליסות ביטוח ולעיתים אף שוכחים לגבי פוליסות קיימות. האדם הממוצע לא אוהב להתעסק עם נושאים בירוקרטיים בהם הוא לא שוחה, ומעדיף לשלם כמה שקלים בחודש, ולהרגיש שהוא מכוסה מכל הצדדים. עם זאת, כל הפוליסות הלא רלוונטיות מתאגדות לכדי הרבה מאוד כסף, וגם למשתנה כמו מספר ילדים יש השפעה גדולה מאוד על הפוליסות השונות.
סוכן ביטוח עצמאי

לאור הבעיה שנוצרה להרבה מאוד אנשים, שלא הצליחו לעקוב אחרי כל הפוליסות שלהם, הקים משרד האוצר את הר הביטוח ילדים על מנת שאנשים יוכלו לקבל תמונה מלאה לגבי הפוליסות שלהם. בעזרת הר הביטוח ילדים ניתן לבצע איתור פוליסות ולראות האם יש פוליסות שאינן מעודכנות ולא כוללות את הילדים שנולדו במהלך השנים. לאחר מכן, אפשר לעדכן את הפוליסות, לבטל אותן, או להתמקח על מחירן מול חברות הביטוח. הר הביטוח מגיע כדי לעשות לאנשים סדר ולעזור להם להתמודד עם בירוקרטיה שהיא אינה פשוטה ומעט מיותרת.

לבדוק יתרונות וחסרונות

כאשר רוכשים פוליסת ביטוח יש לבדוק היטב את היתרונות והחסרונות שלה, ומה הסיכוי שתצטרכו להפעיל אותה. יש הרבה מאוד סוגים של פוליסות, ולחלקן יש הרבה מאוד יתרונות, אך לא כולם רלוונטיים או מכסים אתכם כנדרש. בעזרת הר הביטוח ילדים תוכלו לדעת בדיוק מה מצבכם, כיצד תוכלו לנצל את המצב המשפחתי שלכם בצורה אידיאלית, ואיזה פוליסות אתם באמת צריכים, בהתאם לנכסים שלכם, למצב הבריאותי שלכם וכמובן, המצב המשפחתי.

דילוג לתוכן