הר הביטוח ילדים

כל הילדים שנמצאים במסגרת רשמית של מערכת החינוך בישראל מבוטחים אוטומטית. הכיסוי הוא למקרים של פגיעות משמעותיות שמובילות חלילה לאשפוז, נכות או צורך בטיפולים רפואיים מורכבים. גם מקרי מוות מכוסים בביטוח זה, שתקף לא רק לפרקי הזמן שבהם הם שוהים בגן או בבית הספר, אלא לכל זמן שהוא.

בהתאם ישנם ביטוחים שאין צורך לעשות עבור ילדים. מצד שני הביטוח הנ"ל לא מכסה את כל הסיכונים האפשריים ולא מספק מענה מושלם לכל הצרכים. בפרט כדאי לשקול לרכוש ביטוח בריאות שכולל כיסוי עבור מחלות קשות, וגם ביטוח חיים עם מרכיב חיסכון ארוך טווח הוא מוצר בעל תועלת רבה לכל ילד. עוד ביטוח שעשוי להיות משתלם עבור ילדים הוא ביטוח סיעודי – אמנם סוג זה של כיסוי נתפש כמתאים לקהל מבוגר אבל בפועל גם ילדים עלולים חלילה להפוך לסיעודיים, ועוד כדאי לדעת שבסוג ספציפי זה של ביטוח תוכלו בשלב מסוים להפסיק לשלם את הפרמיה אבל הזכויות הביטוחיות שכבר נצברו נשמרות ועשויות לספק את המענה הדרוש אם ייווצר בכך צורך.

בחירת סוכן פנסיוני

הבעיה היא שהורים רבים כלל לא יודעים אילו ביטוחים יש לילדיהם. במקרים אחרים יש ביטוחים מיותרים ויש גם מצבים שבהם ההורים חושבים שהילדים מכוסים על-ידי ביטוח מתאים בזמן שהביטוח כבר לא בתוקף. על-מנת לעזור להורים לדעת את המצב המדויק, ובהתאם להבטיח כיסוי אופטימלי גם לילדים, הקים משרד האוצר אתר בשם הר הביטוח. אם אתם מחפשים המלצות על סוכן ביטוח בשבילכם או בשביל ילדיכם, כדאי שתפנו לסוכנים של סוכנות ביטוח "גבהים".

בהר הביטוח תוכלו למצוא – בקלות ובנוחות – את כל הפוליסות התקפות של ילדיכם. בשלב הבא מומלץ לפנות לסוכן ביטוח אובייקטיבי ובעל יושרה מלאה שיעזור לכם למפות את צרכי הילדים ולהתאים עבורם ביטוחים חיוניים. הסוכנים של גבהים מיומנים במציאת פוליסות ביטוח משתלמות במיוחד לילדים ואמונים על מתן שירות ברמה גבוהה כך שתוכלו לדעת בדיוק על מה אתם משלמים.

דילוג לתוכן