הר הביטוח מדינת ישראל

סוכנות הביטוח "גבהים" סוכנות מובילה ומצליחה, אשר מעסיקה מתמחים שהוציאו רשיון לסוכן ביטוח וסוכנים מנוסים במקביל, מציעה ללקוחותיה את הצעות הביטוח המשתלמות ביותר ועוזרת להם לוותר על ביטוחים מיותרים. ליצירת קשר: 0723950654.

מדינת ישראל מנסה להתייעל בשנים האחרונות ולתת כמה שיותר שירותים מקוונים לאזרחיה. המחשבה מאחורי העניין היא שכיום אנשים רבים מחוברים יותר לרשת והעולם הופך להרבה יותר טכנולוגי. בנוסף, הרבה יותר קל להתנהל מול מוסדות ממשלתיים בצורה מקוונת מאשר לתפוס את אותם גורמים בטלפון, והמטרה היא להגיע, בסופו של דבר, למצב שבו ניתן לעשות כמעט כל פעולה דרך המחשב או הטלפון הסלולרי. אחד מהשירותים החשובים ביותר שקמו בשנים האחרונות הוא שירות הר הביטוח מדינת ישראל אשר מעניק לכל אזרח את האפשרות לבדוק את מצב הפוליסות והקרנות שלו.
סוכן ביטוח עצמאי

להרבה אנשים יש קושי גדול לעקוב אחרי כל התשלומים שהם משלמים לבנקים ולחברות הביטוח. אנשים עוברים עבודות, משלמים דמי ניהול על הפרשות של פנסיה, וכן אוספים פוליסות שונות עם השנים מבלי לדעת מה באמת הם מקבלים. לעיתים, אנשים יכולים להחזיק מספר רב של פוליסות דומות בכמה חברות ביטוח, בדבר שהוא מיותר לחלוטין. לכן, כאשר ניתן לראות את כל הנתונים הללו מול העיניים, הרבה יותר קל לקבל את הדחיפה ליזום וליצור קשר עם חברות הביטוח והבנקים ולראות כיצד אפשר לשפר את תנאי התשלום על הפוליסות, לעדכן אותן וכמובן לבטל אותן לפי הצורך. הר הביטוח מאפשר לתושבים לבצע איתור פוליסות ביטוח שלהם. 

פלטפורמה מבורכת

בעזרת פלטפורמת הר הביטוח מדינת ישראל מצליחה להעניק לאזרחים שלה שירות חשוב ודי טריוויאלי. כל אחד צריך לדעת כמה כסף הוא משלם והאם יש לו כספים שהוא לא מודע אליהם בקרנות פנסיה ישנות שנזנחו כאשר הוא החליף מקום עבודה. על כל אחד מאיתנו לבדוק את הר הביטוח מדינת ישראל אחת לתקופה ולפעול בהתאם – אם זה מול חברות הביטוח, או מול כל גורם אחר, כדי לנסות ולחסוך או להשיג כספים שיכולים לעזור מאוד אל מול יוקר המחייה.

דילוג לתוכן