הר הביטוח מדינת ישראל

הבסיס להחלטות מושכלות בתחום הביטוח הוא מודעות מלאה – מי שכלל לא יודע אילו ביטוחים יש ברשותו, איזה כיסוי מספקת כל פוליסה, האם ישנן כפילויות ובעצם מהם הצרכים שלו בתחום זה, מן הסתם לא יוכל לבחון את תיק הביטוח שלו ולדעת האם הוא אכן ממלא את הצרכים, והאם הוא לא משלם יותר מדי על ביטוחים.

באופן מפתיע, שכן רובנו משלמים סכומי כסף בלתי מבוטלים מדי חודש עבור ביטוחים שונים, ואולי בעצם לא מפתיע (שהרי חלקנו הגדול מעדיף לא לחשוב יותר מדי על ביטוחים ובמקרים אלה התוצאה היא שאנחנו רוכשים פוליסה, מניחים את המסמכים במגירה ופשוט שוכחים ממנה) – יש הרבה מאוד בני אדם שבכלל לא יודעים איזה ביטוחים יש להם.

סוכני ביטוח

התוצאה במקרים אלה: לאדם אין שום דרך לדעת האם הוא לא משלם עבור ביטוחים שהוא לא באמת צריך, האם יש כפל ביטוחים, האם ביטוח מסוים שמוצע לו כעת אכן חיוני עבורו או שכבר יש לו כיסוי מתאים ועוד סימני שאלה רבים. אתר הר הביטוח הוקם על מנת לעזור לאנשים במצב זה.

על-מנת לעזור לציבור הרחב לקבל תמונת מצב מפורטת ועדכנית לגבי תיק הביטוחים יצרה רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון שבמשרד האוצר את הר הביטוח – אתר שבו כל המידע מונגש וניתן בלחיצת כפתור (אחרי מילוי פרטי הזדהות כמובן) לקבל דוח מפורט לגבי כלל הביטוחים התקפים.

את ניתוח הדוח כדאי לבצע בעזרת איש מקצוע מיומן בתחום הביטוח כמו למשל סוכן ביטוח מומלץ. הסוכנים של גבהים הינם בעלי ניסיון נרחב במתן שירות זה, ובאופן כללי בעלי תודעת שירות מפותחת כך שהלקוחות שלנו יכולים להבין בדיוק מהם הכיסויים הביטוחיים החשובים עבורם, על אילו פוליסות אפשר לוותר ובעצם על מה הם משלמים. תוצאה נוספת של השירות המקצועי והסבלני היא ביטול ביטוחים כפולים וכן הוזלת עלויות של ביטוחים חיוניים.

דילוג לתוכן