הר הביטוח פנסיה

למכללה לביטוח אורין שפלטר סוכנות ביטוח מובילה ומצליחה שנקראת "גבהים". ליצירת קשר עם הסוכנות יש לפנות בטלפון – .072-3950654

חלק מהחובות של כל מדינה היא לדאוג לאזרחיה המבוגרים יותר. אמנם בישראל יש ויכוח לגבי הנושא לגבי יעילות הטיפול, אך על דבר אחד אין להתווכח – כל חברה חייבת להפריש לעובדיה סכום לפנסיה, כדי שלאנשים יהיה ממה להתקיים בגיל השלישי. הפרשות פנסיה הן די מסובכות ולא כל האנשים מבינים את העומק של הנושא. כל עובד יכול להפריש את הפנסיה אצל כל חברת ביטוח, ויותר מכך, יש לו את הזכות להתמקח על גובה העמלה ודמי הניהול שישלם. מרבית האנשים לא מבינים זאת, ויותר מכך, כאשר הם עוברים עבודה, הם נוטשים את הסכום שנצבר מבלי לדעת איפה הוא נמצא. בעקבות הכאוס שנוצר, משרד האוצר החליט לעשות סדר והקים את הר הביטוח פנסיה – מנוע חיפוש אינטרנטי וחינמי שעוזר לאתר את הפוליסות האבודות.

ככל שאנשים עוברים יותר מקומות עבודה, והמצב המשפחתי שלהם התעדכן יותר מפעם אחת, הם ללא ספק מפסידים כסף, מכיוון שפוליסות פנסיה משתנות ומתעדכנות כל הזמן. כאשר עורכים בדיקה באתר של הר הביטוח הממשלתי מקבלים תמונה מלאה של הפוליסות, דמי הניהול והעמלות בכל חברות הביטוח בארץ. כאשר כל המידע נמצא בידיכם, תוכלו לפעול כדי לחסוך כספים – לסגור פוליסות, לעדכן אותן, וכמובן גם להתמקח ולנסות להשיג עסקאות טובות יותר. ניתן לבצע איתור פוליסות ביטוח לפי תעודת זהות ופרטים מזהים נוספים. 

על אחריותכם

מרבית האנשים לא מבינים בבירוקרטיות הללו וסומכים על המעסיק שלהם שיעשה להם סדר בנושא. עם זאת, המעסיק לא תמיד יכול לדעת את ההיסטוריה של העובד, את העדכון במצב המשפחתי שלו ושלל אלמנטים נוספים המכריעים לגבי ההפרשות. האחריות היא של אותו אדם לבדוק את מצבו, ולנסות לשפר אותו כל הזמן. בעזרת הר הביטוח פנסיה אפשר לחסוך מאות שקלים בחודש ולקבל פוליסות איכותיות יותר.

דילוג לתוכן