הר הביטוח פנסיה

אחת הפעולות החשובות ביותר של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון שבמשרד האוצר הייתה להנגיש לציבור הרחב מידע יקר ערך אודות פוליסות ביטוח ותוכניות חיסכון ארוכות טווח. המידע מופיע בשני אתרי אינטרנט שנקראים "הר הביטוח" ו"הר הכסף" – וכדאי לכולם להכיר את שניהם ולהבין מה ניתן למצוא בכל אחד מהם.

הר הביטוח

בהר הביטוח ניתן למצוא פירוט של כל פוליסות הביטוח הקיימות על שמכם. הכניסה לאתר היא באמצעות מספר תעודת הזהות (ומספר שאלות הזדהות), והממשק נוח לשימוש כך שכל אחד וכל אחת יכולים לקבל תמונת מצב של תיק הביטוחים שלהם.

המידע חשוב מאוד מכמה סיבות: ראשית, ישנם מקרים שבהם יש לאדם שני ביטוחים שמציעים למעשה את אותו כיסוי, ועל כן אחד מהם מיותר. שנית, ישנם מצבים שבהם אדם משוכנע שיש לו כיסוי למקרים מסוימים אבל בפועל אין לו כזה ביטוח. בנוסף כדאי תמיד לדעת בדיוק אילו ביטוחים יש לכם ועל מה אתם משלמים – ועל בסיס האינפורמציה המלאה לבחון האם ניתן לשפר את תיק הביטוחים.

חשוב להדגיש כי בהר הביטוח לא ניתן למצוא מידע אודות תיק הפנסיה שלכם. לשם כך יש להיכנס להר הכסף.

סוכן ביטוח חיים

הר הכסף

בהר הכסף ניתן לאתר קופות גמל רדומות ומוצרים פנסיוניים אחרים שאינם פעילים – קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים, קרנות השתלמות וגם ביטוחי חיים עם רכיב חיסכון ארוך טווח. סוכן ביטוח חיים יכול לעזור לכם לבדוק את הביטוחים שברשתוכם ולהכווין אתכם בהתאם.

מי שמוצא כסף בקרן פנסיה או מוצר דומה יכול לנייד אותו וליהנות ממנו לאחר הפרישה מעבודה. מומלץ בחום להיעזר בסוכן ביטוח פנסיוני כדי לבצע את הפעולה בדרך המשתלמת ביותר. סוכני גבהים הם בעלי ניסיון רב בניוד כספי פנסיה ובניצול מלוא האפשרויות של הר הכסף ושל הר הביטוח – על בסיס המידע שמפיקים הסוכנים שלנו מהר הביטוח ניתן לבטל ביטוחים כפולים, להוזיל את עלות הביטוחים ההכרחיים ובאופן כללי לעזור ללקוח לשלם פחות כסף ולקבל כיסוי נרחב יותר.

דילוג לתוכן