הר הביטוח פעמונים

בשנת 2016, כחלק מיישום התיקונים לחוק הפיקוח על השירותים הפיננסיים, הוקמה במשרד האוצר רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. רשות ממשלתית זו מופקדת על השווקים הרלוונטיים ובפרט נועדה לשפר את מצבם של החוסכים והמבוטחים, שבמקרים רבים משלמים מחיר יקר על היעדר ידע חיוני.

על-מנת להשיג את המטרות שהוגדרו לה, ובפרט הגברת המודעות של הציבור והגנה על הצרכנים, הקימה הרשות מספר אתרי אינטרנט לתועלת החוסכים והמבוטחים: הר הכסף, הר הכסף 2 והר הביטוח.

הר הביטוח הוא מנוע משוכלל לאיתור כל פוליסות הביטוח שרשומות על שמכם, ובנוסף תוכלו למצוא בו גם פוליסות ששייכות לקרוב משפחה שנפטר ושמן הסתם כדאי לבטלן. השימוש בהר הביטוח פשוט ונוח – כל מה שצריך הוא להקליד מספר תעודת זהות ולענות על מספר שאלות אבטחה (מועד הנפקת תעודת הזהות, האם הונפק דרכון במהלך 3 השנים האחרונות ועוד). לאחר מכן יוצגו בפניכם כל הביטוחים שבתוקף: ביטוח רכב, ביטוח תכולת דירה, ביטוח בריאות, ביטוח סיעודי, ביטוח חיים וכו'.

סוכן ביטוח עצמאי

למה כדאי לברר אילו פוליסות יש לכם?

לא מעט בני אדם משלמים מדי חודש סכומים בלתי מבוטלים עבור פוליסות ביטוח שהם לא באמת צריכים. במקרים אחרים הביטוח חיוני אבל הפוליסה שנרכשה לפני מספר שנים כבר לא מתאימה למציאות העכשווית. יש גם מצבים של כפל ביטוחים – למשל שני ביטוחי חיים – ולכן גם כפל פרמיות, או שאנשים לא יודעים מהו סכום ביטוח חיים מומלץ עבורם ועוד סיבה טובה להיכנס להר הביטוח היא היעדר כיסוי חשוב: חלק גדול מהציבור בכלל לא יודע אילו ביטוחים יש לו ואילו לא, ולמשל יכול להיות מצב שבו אדם בטוח שהוא מבוטח למקרה של מחלה קשה – בזמן שאין לו כזה ביטוח.

מומלץ לעבור על כל תיק הביטוח בעזרת סוכן מיומן. הסוכנים של גבהים הם בעלי ניסיון רב ותודעת שירות מפותחת, כך שבעזרתם תוכלו לדעת באופן בהיר ומפורט על מה אתם משלמים, כמה אתם משלמים והאם התשלום אכן משרת את האינטרסים שלכם. סוכנות הביטוח גבהים הינה סוכנות מומלצת ורצוי להיעזר בסוכנים שלה למתן פתרונות.

דילוג לתוכן