הר הביטוח קרן השתלמות

סוכנות הביטוח גבהים של מכללת אורין שפלטר נמצאת בתל אביב ומורכבת מסוכנים מומלצים ומנוסים אשר יעזרו לכם להתאים את הביטוח הנכון עבורכם ליצירת קשר עם הסוכנות-072-3950654
אחת ההטבות הגדולות ביותר שיכול עובד שכיר לקבל בישראל זוהי קרן ההשתלמות. קרן השתלמות היא למעשה קרן שנפתחת על ידיהמעסיק למען העובד, ואליה נכנסים כספים בצורה שווה על ידי שני הצדדים. הקרן יכולה להיפתח רק אחת לכמה שנים, וזה למעשה אמור להבטיח למעסיק את הישארותו של העובד למשך תקופה ארוכה. עם זאת, מדובר בפריבילגיה של עובדים איכותיים, ותיקים ועם מוניטין ויש הרבה מקרים בהם מבקשים עובדים קרנות השתלמות, אך לא מקבלים אותן. השאלה היא מה קורה עם אותם קרנות השתלמות אחרי שהשכיר עובר לעבוד במקום אחר, ואיך אפשר לעקוב אחר כל הנושא של הפרשות הפנסיה ועבודה מול חברות הביטוח.
סוכן ביטוח עם המלצות

בגלל הקושי הגדול של הרבה אנשים לנהל מעקב ולממש את זכויותיהם, הקימו במשרד האוצר את הר הביטוח קרן השתלמות – מנוע חיפוש ייחודי וייעודי, אשר עוזר לכל אזרח ישראלי לאתר את כל הקרנות והפוליסות שלו. יש הרבה מקרים של אנשים שעברו מקום עבודה למרות שבקרן ההשתלמות שלהם נאגר הרבה מאוד כסף, וכן אנשים שלא יודעים כיצד להתמודד עם הבירוקרטיה המסובכת הזו. פלטפורמת הר הביטוח קרן השתלמות באה לעשות סדר ולתת לאנשים את כל המידע מול העיניים, ללא מתווכים.

לדעת כיצד להתנהל

קרנות ההשתלמות הן בונוס גדול מאוד עבור הרבה אנשים, שיודעים שאחת לכ-5 שנים, הם יקבלו סכום כסף גדול בו יוכלו להשתמש כדי להחליף רכב, לקזז חלק נכבד מהמשכנתא ועוד, אך כאשר הם עוברים מקום עבודה, הם לא באמת יודעים כיצד להתנהל. איתור פוליסות ביטוח הוא דבר חשוב מאוד ויכול לחסוך הרבה כסף לתושבים. בעזרת הר הביטוח קרן השתלמות אפשר לקבל את כל המידע, לפדות את הסכום, או להעביר אותו למקום העבודה החדש. בנוסף, כל אזרח מקבל מידע על כל פוליסות הביטוח שלו ויכול לראות מה רלוונטי ומה מיותר.

דילוג לתוכן