הר הביטוח קרן השתלמות

שוק הביטוח והחיסכון הוא שוק מורכב מטבעו. בנוסף מדובר במוצרים שמספקים לנו תועלת רבה מאוד, אבל בנושאים שאנחנו מעדיפים לא לחשוב עליהם יותר מדי – אף אחד לא אוהב לחשוב על מצב שבו הוא הופך לסיעודי חלילה או לוקה במחלה קשה, וגם מוצרים כמו קרן השתלמות או ביטוח מנהלים ישרתו אותנו רק בעתיד הרחוק כשנצא לפנסיה ולכן בהווה הם לא במודעות שלנו.

הבעיה היא שעקב חוסר תשומת הלב ישנם לא מעט מקרים שבהם לבן אדם יש מוצר חיסכון ארוך טווח כמו קרן השתלמות או קופת גמל שהוא כלל לא מודע אליהם (למשל בגלל מעבר מקום עבודה). כתוצאה מכך ישנם כספים שעלולים להפוך לאבודים למרות שהם כמובן שייכים לאדם ויכולים לשפר את מצבו לאחר הפרישה מעבודה. סוכן ביטוח מומלץ יוכל לעזור לכם לעשות סדר בבלאגן.

סוכן ביטוח מומלץ

באופן דומה חוסר מודעות לביטוחים שיש ברשות אדם מסוים עלול להוביל לתשלומים מיותרים על פוליסות שכבר לא נחוצות לו או על כפילויות מיותרות.

על-מנת לעזור לכלל האזרחים להעלות את רמת המודעות ולקבל מידע נגיש בקלות הקים משרד האוצר שני אתרים ייעודיים: הר הכסף והר הביטוח. בהר הכסף ניתן להגיע לכל קרן השתלמות, קרן פנסיה, ביטוח מנהלים או קופת גמל שאינם פעילים (כלומר לא בוצעה בהם שום פעולה במשך לפחות שנה) – וכך ליהנות מאותם כספים אבודים. בהר הביטוח ניתן לקבל תמונת מצב עדכנית ומפורטת של תיק הביטוחים, כלומר אילו פוליסות פעילות ישנן על שמו של האדם ובאיזו חברת ביטוח הונפקה כל אחת מהן. לאחר קבלת המידע מומלץ להיעזר בסוכן אשר מגיע מסוכנות ביטוח מומלצת לבדוק את הנתונים.

על-מנת להפיק את מלוא התועלת האפשרית מהמידע כדאי להיעזר בסוכן ביטוח בעל ניסיון (שגם יכול למשוך עבורכם את כל האינפורמציה ולחסוך לכם זמן יקר). הסוכנים המיומנים של גבהים יוכלו לעזור לכם לבחור לאן לנייד את אותם כספים ששכבו ללא תנועה בקרן ההשתלמות או בקופת הגמל, ובהקשר של הר הביטוח לעזור לכם להבין אילו כיסויים יש לכם, אילו מהם נחוצים ואילו לא הכרחיים. כמו כן תוכלו בעזרת הסוכנים המנוסים שלנו להחליף פוליסות יקרות בכאלה שמספקות את אותו כיסוי בפרמיה נמוכה יותר.

דילוג לתוכן