הר הביטוח שוק ההון

סוכנות הביטוח "גבהים" ומכללת אורין שפלטר הן בעלות אותן בעלים, לכן חלק גדול מהסוכנים הם בעצם בוגרים של מכללת אורין שפלטר שעברו את ההתמחות שלהם בסוכנות. הסוכנות היא סוכנות ביטוח מובילה שמציע ללקוחותיה פוליסות משתלמות עבורם. ליצירת קשר עם הסוכנות:072-3950654.

יוקר המחייה בישראל גורם לכך שאנשים רבים לא רוצים או יכולים להסתפק במשכורות הממוצעות שלהם ומחפשים דרכים אחרות
להרוויח. יש אנשים שמשקיעים בכל מיני אפיקים, ואחת ההשקעות הפופולאריות היא ללא ספק בשוק ההון. שוק ההון הישראלי מעניק הרבה מאוד אפיקי השקעה ואפשרויות רווח, כאשר כל אחד יכול לבחור היכן, איך וכמה כסף הוא רוצה להשקיע. מדובר במהלך די אמיץ, אך כאשר עובדים עם בית השקעות טוב אפשר בהחלט להגיע למצב שממקסמים את האופציה להרוויח תוך כדי הורדת הסיכון. במצב האופטימלי, אפשר להוסיף עוד כמה אלפי שקלים להכנסה החודשית באופן פאסיבי לחלוטין.

סוכן ביטוח מומלץ

אנשים רבים נשאבים אל תוך שוק ההון ומבצעים המון השקעות, תוך כדי שהם מאבדים את היכולת לעקוב אחרי כל הפעולות שלהם. ההשקעות יכולות להיות גם בקרנות וגם באפיקים נוספים, ויש גם הוצאות רבות על פוליסות ביטוח שונות. בגלל הקושי המובנה הזה, במשרד האוצר השיקו לפני מספר שנים את מנוע החיפוש של הר הביטוח שוק ההון שאמור לעשות סדר בכל הנושא. הר הביטוח שוק ההון הוא למעשה מנוע חיפוש של איתור פוליסות ביטוח ושוק ההון ייעודי שעוזר למצוא את כל הנתונים על ההשקעות וההוצאות של אנשים בשוק ההון, בחברות הביטוח ובבנקים, והכל בלחיצת כפתור.

בטוח לשימוש

הפלטפורמה של הר הביטוח שוק ההון היא בטוחה לשימוש, מאוד קלה וידידותית, ובסופו של דבר, גם חיונית עבור המון אנשים. רק כך אפשר לבצע מעקב שוטף אחרי הכסף שלכם ואף לגלות קופות גמל ישנות, פוליסות ביטוח לא רלוונטיות ועוד המון כסף שפשוט הולך לאיבוד בגלל חוסר תשומת לב. ההשקעה בשוק ההון מגיעה מתוך הרצון לעשות עוד כסף, אך כסף אפשר גם לעשות בצורה של חיסכון ולכן, חשוב מאוד להשתמש בפלטפורמה הזו של משרד האוצר אחת לתקופה.

דילוג לתוכן