הר הביטוח שוק ההון

התנהלות פיננסית מושכלת היא מרכיב חובה בדרך לרמת חיים גבוהה ככל האפשר לאורך כל שלבי החיים. מי שלא יודע לנצל את הכלים השונים שמציע שוק ההון, לא בוחר נכון את המרכיבים של החיסכון הפנסיוני ולא בונה תיק ביטוחים אופטימלי מבזבז משאבים יקרים ובעצם מפסיד כסף. במקרים רבים מדובר בסכומים בלתי מבוטלים, ובפרט ישנם לא מעט ישראלים שמשלמים עבור ביטוחים שאין בהם צורך אמיתי – בין אם בגלל שינויים בחיים שהופכים פוליסה שנרכשה למיותרת ובין אם עקב רכישת פוליסת ביטוח למרות שכבר ישנו ביטוח דומה עד זהה.

על-מנת לעזור לציבור הרחב, שההשכלה הפיננסית שלו אינה גבוהה במיוחד – בבתי הספר כמעט ולא עוסקים בתחומים קריטיים כמו כלכלה, שוק ההון, ביטוח וכו', ועל כן הידע של רוב הישראלים אינו מספיק כדי להתמצא בעולם מורכב זה – השיק משרד האוצר מספר אתרי אינטרנט רבי תועלת: האוצר שלי, הר הכסף והר הביטוח.

סוכן ביטוח חיים

החשוב מכולם הוא הר הביטוח. באתר זה – שהכניסה אליו היא על בסיס הזדהות, כדי למנוע חדירה לפרטיות – תוכלו לראות בדיוק אילו ביטוחים יש לכם. מומלץ לנצל את האופציה ולבדוק האם אכן יש לכם את כל הכיסויים שחשובים מבחינתכם (ובפרט בכל הנוגע לתחום הבריאות ולביטוח סיעודי). בדיקה חשובה נוספת על בסיס המידע מהר הביטוח היא האם יש לכם ביטוחים כפולים. שימו לב שביטוחים שהם חלק ממוצר חיסכון פנסיוני כמו ביטוח החיים שבמסגרת קרן הפנסיה אינם מופיעים בהר הביטוח. על מנת לבדוק את כל הביטוחים שלכם, מומלץ להיעזר בסוכן ביטוח פנסיוני מומלץ.

בכל מקרה מומלץ להיעזר בשירותיו של סוכן ביטוח מיומן. הסוכנים של גבהים יסייעו לכם להבין אילו מרכיבים בתיק הביטוח שלכם אכן מספקים לכם תועלת, לוותר על הכפילויות המיותרות ולהמיר פוליסות יקרות במוצרי ביטוח שמספקים את הכיסוי הדרוש במחיר נמוך יותר.

דילוג לתוכן