הר הביטוח של מדינת ישראל

לאדם הממוצע יש מגוון רחב של תשלומים חודשיים שהוא מבצע בהוראת קבע. מרבית האנשים כלל לא שמים לב לחלק מהתשלומים, כל עוד הם נכנסים תחת כותרות שנראות חשובות כמו "ביטוח", "הפרשות" או "פנסיה". עם זאת, כל התשלומים הללו, שיכולים להגיע גם למאות ואף אלפי שקלים בחודש, יכולים להיות גם קצת מיותרים, ולכן כדאי לבדוק את הנושא לעומק. הרבה מאוד אנשים לא יודעים כמה ביטוחים יש להם, האם יש להם קרנות פנסיה ישנות שיושבות ללא תזוזה כבר שנים, ומה בדיוק קרה עם ההשקעות בשוק ההון של לפני כמה שנים. לאור הכאוס הגדול שנוצר בנושא הזה, משרד האוצר הקים את הר הביטוח של מדינת ישראל – מנוע חיפוש ייעודי וייחודי שמציג בפני האזרח את כל הפוליסות, הקרנות והמידע הפיננסי הרלוונטי אליו.

סוכן ביטוח עצמאי

הר הביטוח של מדינת ישראל הוא למעשה בריכת מידע ענקית למען האזרח של איתור פוליסות ביטוח. באמצעות הזנת הפרטים האישיים, כל הנתונים יופיעו בצורה ידידותית למשתמש, במה שאמור לגרום לאנשים לנוע לפעולה. אנשים רבים משלמים כספים על פוליסות לא מעודכנות או לא רלוונטיות, וכלל לא יודעים על קרנות פנסיה שיושבות ללא מעש עקב משרה שאיישו לפני שנים רבות. לאחר בדיקה, אנשים צריכים לדעת להפעיל את הכוח הצרכני שלהם ולהוריד עלויות מהפוליסות הלא רלוונטיות, וכמובן לפדות או להזיז את הכסף בקרנות למקומות נכונים יותר.

ממשק מאובטח ובטוח

הר הביטוח של מדינת ישראל הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר שיש כיום לאזרחים על מנת להוזיל עלויות בכל הנוגע לתשלומים החודשיים שלהם. הממשק בטוח ומאובטח, והוא ידידותי מאוד, גם לאנשים אשר מתקשים מבחינה טכנית. אמנם מדובר בעשרות שקלים בלבד לכל ביטוח, וכמה אלפי שקלים בקרנות, אך הסכומים הללו מצטברים ויכולים לעזור מאוד לכל אחד מאיתנו.

דילוג לתוכן