הר הביטוח של משרד האוצר

אם אתם  מחפשים סוכנות ביטוח מצליחה עם סוכנים מומלצים, בסוכנות הביטוח "גבהים" של מכללת אורין שפלטר אשר נמצאת בתל אביב תמצאו סוכנים מנוסים ומומלצים. ליצירת קשר- 072-3950654

ההתמודדות של האזרח הפשוט עם המוסדות הממשלתיים היא קשה עד בלתי אפשרית. השעות קצרות מאוד, השירות בינוני והבירוקרטיה היא רבה. לכן, כדי לשפר ולהתייעל, יש משרדים ממשלתיים ששמים דגש על שירותים מקוונים מכל הסוגים. אחד השירות הבולטים שקמו בשנים האחרונות הוא הר הביטוח של משרד האוצר – מנוע חיפוש ייחודי שמטרתו לעשות סדר בכל הנתונים הפיננסים של אזרחי ישראל. באמצעות הזנת פרטים אישיים בממשק ידידותי, אפשר לקבל את כל הנתונים מול העיניים, במקום לבזבז שעות על הליכה פיזית למשרדים ממשלתיים ולהתאכזב מהשירות ומהמענה.
סוכן ביטוח מומלץ

הר הביטוח של משרד האוצר יכול להעניק לכל אחד מאיתנו נתונים חשובים לגבי הקרנות שלנו, התשלום על פוליסות הביטוח וכן על המצב בשוק ההון. המידע הפיננסי הזה הוא חשוב, כי לעיתים אנשים נוטים לאבד את עצמם בתוך הרי המידע הזה, במה שבסופו של דבר – עולה לנו כסף. אנשים רבים לא מודעים לקרנות פנסיה שנשכחו עם מעבר מקום העבודה, וכן על תשלומי פוליסות ביטוח שהן אינן רלוונטיות או לא מעודכנות. בעזרת מנוע החיפוש הר הביטוח של משרד האוצר אפשר לקבל את כל המידע הזה, באופן חינמי וללא מאמץ, ולהתחיל לפעול בנושא.

הכל מתחבר

ברגע שהמשתמש קיבל את כל הנתונים, הכדור עובר לידיים שלו. אנשים צריכים ליצור קשר עם הגורמים הרלוונטיים ולראות כיצד הם מנצלים את זכויותיהם. זה יכול להיות באמצעות איחוד של קרנות פנסיה, השקעות חכמות יותר וכמובן ביטול פוליסות לא רלוונטיות או עדכון שלהם בהתאם למקום העבודה ולמצב המשפחתי. כאשר מסתכלים על הנתונים הללו, רואים שמדובר בסכומים יחסית קטנים, אך כאלו שמתחברים לסכום אחד גדול, לעיתים בסדר גודל של כמה אלפי שקלים בשנה, אותו אפשר לחסוך או לנתב בצורה טובה יותר.

דילוג לתוכן