הר הביטוח

למכללת אורין שפלטר סוכנות ביטוח מומלצת מאוד עם סוכני ביטוח מומלצים אשר יכולים לעזור לכם להתאים את הביטוח הרלוונטי עבורכם. ליצירת קשר:072-3950654.
ביטוח הוא מאוד בעייתי בהגדרה שלו, מפני שהוא משמש כרשת ביטחון עבור משהו שכולם מקווים שלא יקרה. עם זאת, כולם רוצים את רשת הביטחון הזו, ובחלק מהמקרים גם חייבים אותה, כמו בביטוח רכב. עם זאת, חשוב לזכור שחברות הביטוח הן חברות פרטיות עם מטרה מוצהרת של רווח ולכן, האינטרס שלהן הוא למכור כמה שיותר ביטוחים לאנשים. הצורך בביטוח עולה בהרבה מאוד נקודות בחיים – כאשר קונים נכס, לוקחים משכנתא ואפילו עוברים מקום עבודה. באופן טבעי, עם השנים, נאגרות מספר רב של פוליסות, ואנשים לא תמיד מבטלים אותן או מעדכנים אותן, שכן מדובר בעניינים שהאדם הממוצע פשוט לא רוצה להתעסק בהם.
סוכן ביטוח עם המלצות

מדובר בעשרות ואף מאות של שקלים שהולכים לאיבוד מדי חודש על פוליסות שאין בהן צורך, שכן או שהם אינן מקיפות מספיק, יקרות מדי או פשוט לא רלוונטיות יותר. בגלל הבעיה הזו, שהפכה מזמן לבעיה ארצית, הקים משרד האוצר את הר הביטוח – פלטפורמה לאיתור פוליסות ביטוח חינמית שזמינה לכל אזרח. בעזרת מנוע החיפוש של הר הביטוח יכול כל אחד להכניס את פרטיו האישיים ולקבל פירוט מדויק של כל הפוליסות הפעילות שלו. לאחר הבדיקה, יש לשנס מותניים ולראות כיצד אפשר לחסוך כסף.

להשתמש בכוח הצרכני

הרבה מאוד מהפוליסות כלל לא רצויות, וחלקן מאוד לא אפקטיביות. בנוסף, ניתן להתמקח עם חברות הביטוח על גובה התשלום לפוליסות שהן כן רלוונטיות ולהשתמש בכוח הצרכני שלכם. יש הרבה מאוד דברים שאפשר לעשות כדי לחסוך כסף על פוליסות ביטוח, והכל מתחיל עם בדיקה מקיפה במנוע החיפוש של הר הביטוח של משרד האוצר. כאשר יוקר המחייה בישראל הוא כל כך מעיק, כל שקל חשוב, וגם חיסכון של כמה עשרות שקלים בחודש על פוליסות לא רלוונטיות יכול להיות חשוב.

דילוג לתוכן