השוואת ביטוח סיעודי

רובנו מעדיפים להדחיק את המחשבה שכל בן אדם עלול להפוך לסיעודי, כולל בגיל צעיר יחסית. הרצון לא לחשוב על כך שישנו סיכון שנאבד את היכולת לבצע פעולות יומיומיות בסיסיות ללא עזרה מובן, אבל במקביל מהווה גם חוסר אחריות: עלות הטיפול באדם סיעודי היא כ-10,000 ש"ח בחודש לכל הפחות, ובמקרים רבים אפילו יותר, ובנוסף אדם שהופך לסיעודי מאבד את היכולת להתפרנס, כך שהפגיעה הכלכלית עלולה להיות חמורה אף יותר.

רק ביטוח סיעודי איכותי מונע קטסטרופה כלכלית ועול עצום שנופל על המשפחה, כך שלמרות הקושי המובן מומלץ בחום לרכוש פוליסה מתאימה – על בסיס סקר שוק מקיף.

בחירת סוכן פנסיוני

השוואת ביטוח סיעודי של מספר חברות כוללת בחינה לא רק של הפרמיה המשולמת בהווה, נתון שהוא כמובן בעל חשיבות, אלא גם של התנאים בפוליסה. פרמטר מהותי במיוחד הוא תקופת תשלום הפיצוי – בעבר רוב האנשים הסיעודיים המשיכו לחיות מספר שנים מועט יחסית, אבל כיום, לנוכח השתכללות הטיפולים השונים, תוחלת החיים מתארכת גם במצבים סיעודיים ואפילו קשים. בהתאם כדאי לשקול בכובד ראש רכישת פוליסה שמספקת קצבה חודשית מתאימה לכל החיים ולא רק לפרק זמן מוגבל של 5 שנים. כאשר אתם מעוניינים ברכישת ביטוח סיעודי השוואת מחירים בין פוליסות היא הכרחית.

החלטה חשובה נוספת היא סכום הפיצוי החודשי. באופן טבעי ככל סכום זה גבוה יותר, כך יתאפשר טיפול טוב יותר באדם הסיעודי, אבל מצד שני הפרמיה החודשית בהווה תהיה גבוהה יותר. בהקשר זה כדאי לדעת שעלות הטיפול באדם סיעודי שנשאר בביתו מוערכת בכ-10,000-13,000 ש"ח ואילו מעבר למוסד סיעודי ברמה נאותה כרוך בכמה אלפי שקלים נוספים. בגיל צעיר יחסית כדאי להכניס לחישובים גם את אובדן ההכנסות, ובאופן כללי רצוי לבצע השוואת ביטוחים סיעודיים בעזרת איש מקצוע מיומן בכך – הסוכנים הפנסיוניים של גבהים אמונים על מתן שירות סבלני ומקצועי ובפרט על העברת כל המידע הנחוץ באופן בהיר במיוחד, כך שתוכלו להגיע לפוליסה המתאימה ביותר לצרכים שלכם ובמחיר האטרקטיבי ביותר שיש.

 

דילוג לתוכן