השכלה פיננסית למתחילים

השכלה פיננסית היא כלי יקר ערך לכל אדם בעת הנוכחית. התחום הפיננסי הינו בעל השפעה רבה על החיים של כולנו, והמגוון הרחב של אפיקי ההשקעה והאפשרויות שמעניק שוק ההון מאפשרים לבעלי ידע רלוונטי וכלים עדכניים לזכות ברווחים נאים.

השכלה פיננסית היא גם קרש קפיצה לעבודה מתגמלת בשוק ההון ובפרט במשרות כמו יועצי השקעות, משווקי השקעות ומנהלי תיקי השקעות. מכללת אורין שפלטר, הגוף המוביל בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית, מציע מסלול לימודים שניתן להשלים אותו תוך 18-24 חודשים ושבסופו תוכלו גם אתם לעבוד במשרות הנ"ל שמציעות שכר גבוה (משווק פנסיוני שכר ממוצע 8,000-10,000 ש"ח בחודש למתחילים, 16,000-25,000 לבעלי ניסיון) וסביבת עבודה איכותית.

יתרון משמעותי נוסף של מסלול זה בתחום ההשכלה הפיננסית הוא שכל אחד וכל אחת יכולים להתקבל אליו – אין דרישות קדם או תנאי קבלה, ובזכות המיומנות הגבוהה של צוות המכללה גם תלמידים ללא זיקה לשוק ההון או ידע פיננסי כלשהו משלימים את המסלול בזמן קצר ומתחילים להתפרנס בתחום.

המסלול כולל קורסים בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, דיני ניירות ערך וניתוח ניירות ערך. מי שמטרתו היא קבלת רישיון ניהול תיקי השקעות ילמד עוד קורס שמוקדש לנושא זה ובו נלמדים בין השאר נושאים כמו ניהול סיכונים דינמי, תגובות אפקטיביות לתרחישים שונים, ניצול הזדמנויות כגון ארביטראז' ועוד.

עוד כדאי לציין כי לאורין שפלטר ישנה גם חברת השמה. החברה מתמחה בהשמה בשוק ההון ומסייעת לבוגרות ולבוגרים להגיע מיד עם השלמת הלימודים למשרות המתאימות להם ביותר. כאמור ניתן להשלים את הלימודים תוך שנתיים, כשבעלי השכלה פיננסית קודמת בדמות תואר אקדמי רלוונטי (מנהל עסקים, כלכלה או חשבונאות) פטורים מ-3 הקורסים הראשונים במסלול ויכולים להשלים אותו תוך פרק זמן קצר אף יותר.

 

דילוג לתוכן