חברות ביטוח דרושים במרכז

עבודה כסוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי, דורשת הכשרה מקיפה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך ההכשרה תדרשו לעבור שישה מבחנים ולעשות סטאז' של חצי שנה. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד עבור שני התחומים, ועוד שני מבחנים מקצועיים שונים בכל אחת מההכשרות.

ההכנה למבחנים במכללת אורין שפלטר מתבצעת בצורה יסודית באמצעות קורסים מקצועיים הכוללים את כל החומר הנלמד, ותרגול מעשי של שאלות ופתרונות. המטרה היא להכין אתכם בצורה הטובה ביותר למבחנים, ולספק עבורכם סט כלים מעשי לעבודה בתחום.

הכשרה כסוכן ביטוח אלמנטרי ופנסיוני, מאפשרת לכם להשתלב בעבודה בחברות הגדולות ביותר בארץ או לפתוח עסק עצמאי ולעבוד מול מספר חברות ביטוח ובתי השקעות. בנוסף לכך, בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד כמשווקים או יועצים. העבודה כמשווקים היא מול חברות הביטוח ובתי ההשקעות והעבודה כיועצים היא בדרך כלל במסגרת הבנקים.

בתהליך הייעוץ שלנו עבור סטודנטים חדשים במכללה, אנחנו עוברים אתכם על כל אפשרויות התעסוקה בתחום ועוזרים לכם לבחור את מסלול לימודים בשעות הערב המתאים ביותר עבורכם. מכללת אורין שפלטר מתגאה בכך שהרוב המוחלט של הסטודנטים שסיימו את ההכשרה במכללה, עברו את המבחנים בהצלחה ומצאו עבודה בתחום.

עבודה בחברת ביטוח
אפשרויות נוספות בתחום הביטוח

מעוניינים לעבוד בחברות הביטוח השונות ולעשות הכשרה קצרה ללא צורך במבחנים מטעם רשויות המדינה? יש לנו עבורכם קורסים לימודי ייעוץ פנסיוני לחרדים מקצועיים בתחום הביטוח, שיכינו אתכם להשתלבות מהירה במעגל התעסוקה.

רפרנט ביטוח הוא קורס מקצועי עבור אלו מכם שרוצים לעבוד חברות הביטוח הגדולות ביותר בארץ. הרפרנטים אחראים על כל העבודה המשרדית, והם מאפשרים את התפקוד התקין של בית העסק. קורס נוסף הוא חתם ביטוח המכשיר אתכם לאחת העבודות המשמעותיות ביותר בתחום. החתמים אחראים על התאמת הפוליסה למבוטחים, והם אלו שקובעים את התנאים הנדרשים עבור כך.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בביטוח? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן