חברות ביטוח דרושים

מחלקות כוח האדם של חברות הביטוח בישראל עושות עבודה מאומצת וקשה כדי למצוא עובדים איכותיים מכל הסוגים. התחלופה בשוק הביטוח היא די גדולה עקב אפשרויות הקידום הגדולות, התחרות הגדולה בין החברות והאפשרות של כל סוכן ביטוח לפתוח חברה עצמאית משלו, אם רק יחפוץ בכך. ההבדל בין תחום הביטוח לבין הרבה תחומים אחרים הוא באופי העובדים, שכן בביטוח ניתן אפילו להעסיק עובדים ללא ניסיון כלל. אנשים רבים מחפשים את הדרך להיכנס אל תחום הביטוח, אפילו בתפקידים מנהלתיים, ומגלים החיפוש של חברות ביטוח דרושים הוא מגוון מאוד.

קורס חיתום

חברות הביטוח מחפשות אנשים בשלל תפקידים, כמו רפרנטים, מנהלי תיקים ואפילו אנשי מנהלה, ומעניקים את התפקידים הללו, בשלל סוגי משרה, לאנשים ללא ניסיון. המטרה היא לעודד אנשים להיכנס לתחום, כי יש לו ביקוש גדול מאוד. רוב העובדים הם אנשים שגם כך מתכננים להיכנס לתחום הביטוח ולהפוך לסוכנים, ויותר מכך, כאלו שנמצאים במהלך הלימודים. הלימודים בתחום הביטוח הם אינם לימודים לתואר ראשון, אלא לתואר מקצועי, מה שאומר שהם ממוקדים יותר, פרקטיים יותר, נוחים וקצרים יותר, כדי לאפשר לאנשים לשלב בין השיעורים לבין עבודה וחיים פרטיים. יש המון משרות דרושים בחברות ביטוח, תוכלו להיעזר במחלקת ההשמה שלנו על מנת למצוא משרה שמתאימה לכם. 

התנסות מעשית

חברות הביטוח מחפשות אנשים איכותיים בדרך כלל במכללות הטובות, כמו מכללת אורין שפלטר. מכללת אורין שפלטר היא המכללה האיכותית ביותר בארץ בתחום הביטוח, ומסלול הלימודים שלה הוא איכותי, עם מרצים מהשורה הראשונה וכזה שמאפשר השתלבות בחברות הביטוח החל מהשנה הראשונה ללימודים. אורך מסלול הלימודים הוא שנתיים בלבד, והשיעורים נערכים בשעות הערב ובימי שישי, כך שהתלמידים למעשה מדורבנים למצוא עבודות בחברות הביטוח ולהתחיל להשתלב בתעשייה בשלב מוקדם. כך יכולים הסטודנטים להתנסות בצורה מעשית בעבודה, וללמוד מהטובים ביותר גם בתוך חברה עובדת וגם בין כותלי המכללה.

דילוג לתוכן