חברת יועץ משכנתאות בצפון

רבים חושבים שתפקידו של יועץ משכנתאות, נוגע רק לעניין הריבית. נכון שהריבית על ההלוואה לצורך קניית דירה, היא משמעותית ביותר. משכנתא היא הלוואה לטווח ארוך, וכל הורדה בשיעורי הריביות היא משמעותית במיוחד. אבל בנוסף לריבית, יש המון פרמטרים נוספים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה. לכן על מנת לבצע את ההליך כדאי לפנות ליועץ משכנתאות בחיפה או באזור הצפון שיסייע בבדיקות והשלבים השונים. אחד הדברים המשמעותיים ביותר, הוא להתאים את המשכנתא למשכורת החודשית ויכולת ההחזר. לפעמים היועצים יכולים לעזור ללקוחות, בכל הנוגע לסירוב משכנתא. הלוואות לצורך קניית דירה, מורכבות ממגוון בקשות שכולן נלקחות בחשבון. בהתאם לכך בקשה מסודרת ומאורגנת בהתאם לתנאים של הבנק, היא בעלת סיכוי גדול יותר להתקבל.

חברת ייעוץ משכנתאות בצפון, היא ההזדמנות שלכם לרכוש דירה ולהתחיל את המסע לחיים משותפים. באזור הצפון התפתחו בשנים האחרונות, מרכזי דיור רבים למשפחות ולזוגות צעירים. בהתאם לכך נפתחו גם מקומות מוסמכים ללימודי ייעוץ משכנתאות. ברבים מהמקומות בצפון מועסקים הסטודנטים שלנו. המכללה שלנו מכשירה עשרות יועצים מובילים מדי שנה. לימודי יועץ משכנתאות, הוא אחד התחומים המבוקשים אצלנו במכללה, והמסלול שלנו מכין את הסטודנטים ישירות למעגל העבודה. 

 

בסיום הלימודים רוב הסטודנטים שלנו עובדים במקצוע. הבוגרים של המכללה מצליחים בקלות למצוא עבודה. בנוסף לכך יועצי משכנתאות מנוסים מרוויחים סכומים משמעותיים על העבודה.   

לימודי ייעוץ משכנתאות בצפון

המכללה שלנו פתחה בשנים האחרונות, מרכז לימוד לתושבי הצפון. אחד התוכניות המבוקשות אצלנו הם לימודי ייעוץ משכנתאות. הלימודים מתקיימים ללא תנאי קבלה, והם פונים לכל אחד שרוצה לרכוש השכלה. כמו כן הם מתאימים למומחים בתחום הפיננסי והפנסיוני, המעוניינים להוסיף עוד נדבך לעסק הפרטי שלהם. לימוד יועץ משכנתאות יסייע לכם להבין את התחום בכל הרבדים ויעניק לכם ידע וניסיון להשתלבות בעבודה בעולם המשכנתאות.

מעוניינים לשמוע עוד פרטים נוספים על מרכז הלימודים ועל תוכנית הלימודים ? פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ מקצועי.

דילוג לתוכן