חברת ייעוץ משכנתאות

השאיפה המרכזית של מרבית המשפחות בישראל היא לקנות דירה והמציאות היא שלא מדובר בנושא פשוט. יוקר המחייה משפיע מאוד על המשפחה הממוצעת, אשר צריכה גם לקחת משכנתא על מנת שיהיה ניתן לממן את הדירה, בנוסף לעזרה מצד ההורים. אחת ההשקעות החכמות ביותר שניתן לעשות בעת קניית דירה היא עבודה עם חברת ייעוץ משכנתאות איכותית אשר תעזור למצוא את המתווה הנכון למשכנתא. כיום, יש הרבה מאוד חברות שמעניקות ייעוץ משכנתאות איכותי ויכולות להחזיר את ההשקעה בהם במהרה.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, יש הרבה מאוד דרכים להוריד את הריביות הגבוהות של המשכנתאות שמעניקים הבנקים בארץ, וכדאי מאוד לשמוע מה יש לאותם יועצים להגיד בנושא. בחלק גדול מהחברות ניתן לקבל פגישת ייעוץ חינם כדי לראות שכבר בהתחלה, וללא הרבה מאמץ, אפשר להוריד עמלות וסכומים שמגיעים עם המשכנתא עצמה. במהלך העבודה עם חברת ייעוץ משכנאות עוברת המשפחה תהליך של בדיקה לגבי היכולות הכלכליות שלה בהווה ובעתיד, ולאחר מכן ניתן לקחת החלטות מושכלות יותר שיעזרו לחסוך אלפי שקלים. סכומי הריביות מסכמים להרבה מאוד כסף, אפילו עד 30 אחוזים מסכום ההלוואה הראשונית. בחשבון מהיר, מדובר במאות אלפי שקלים ברוב המקרים.

הדרך הנכונה

התחום של ייעוץ משכנתאות הוא מבוקש מאוד, שכן יועצי המשכנתאות האיכותיים ביותר, הם אלו שנותנים את הערך המוסף ללקוח ויכולים לשנות את חייו מבחינה מקצועית. התחום של ייעוץ משכנתאות נלמד במכללות מקצועיות, מה שמאפשר לסטודנטים לעבוד תוך כדי הלימודים ולהתמחות בתחום אצל החברות המובילות במשק. במסגרת תוכנית הלימודים של המכללה המובילה בישראל בתחום הכלכלה, מכללת אורין שפלטר, ניתן לקבל קורס ייעוץ משכנתאות ייעודי שמעניק את כל הכלים לעבודה בתחום בחברה גדולה, או דווקא בדרך עצמאית שיכולה להיות רווחית אפילו יותר. אם אתם מתעניינים בלימודי ייעוץ משכנתאות, פנו אלינו למכללת אורין שפלטר וקבלו מידע אודות המסלולי לימוד שלנו.

דילוג לתוכן