חומר לימוד ייעוץ משכנתאות

קורס יועצי משכנתאות אונליין מכשיר אתכם בזמן קצר של כמה חודשים בלבד, לאחד המקצועות המבוקשים כיום בשוק העבודה. היועצים עובדים עם לקוחות המעוניינים לרכוש נכס ועוזרים להם להגיש את הבקשות מול הבנקים, ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים.

יועצי משכנתאות יושבים ביחד עם הלקוחות ובודקים לעומק, בהתאם לתחשיב פיננסי מדויק של כל ההוצאות וההכנסות, מהי יכולת ההחזר החודשית שלהם. היועצים צריכים לקחת בחשבון כל שינוי עתידי צפוי בכלכלת המשפחה, ולתכנן בהתאם לכך את תמהיל המשכנתא המתאים.

איפה עובדים יועצי משכנתאות?

יועצי משכנתאות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. היועצים הם אנשי מקצוע אובייקטיבים, שתפקידם לעזור ללקוחות לקבל את התנאים הטובים ביותר עבורם מהבנקים. בהתאם לכך, הם מחויבים באופן מלא לטובת הלקוח. חלק מהיועצים עובדים גם כיועצי משכנתאות עצמאים.

המסלול עבור עצמאים מתאים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. אבל, העבודה כעצמאים יכולה להתאים עבור כל אחד ואחת מכם לאחר רכישת הניסיון הנדרש בעבודה בתחום.

חומר לימוד ייעוץ משכנתאות
כמה זמן לוקחת ההכשרה?

במכללת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים קורס ייעוץ משכנתאות המורכב מחמישה עשר מפגשים, ארבע שעות אקדמיות למפגש. בזמן של ארבעה חודשים בלבד, תרכשו את כל הכלים הנדרשים לעבודה עם לקוחות בתחום. במהלך הלימודים תדרשו להגיש עבודת סיכום, ולעבור בחינה מטעם המכללה. לאחר סיום הלימודים וכל החובות, תקבלו מהמכללה תעודת סיום קורס. בעלי תעודת יועץ משכנתאות מהמכללה, זכאים לשני מפגשים עם יועצים ותיקים על מנת לרכוש ניסיון פרקטי בעבודה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס יועץ משכנתאות און ליין? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן