חוק קרן פנסיה

הרבה מאוד אנשים, לבטח צעירים, כלל לא מבינים בנושא של הפנסיה, ותתי הנושאים שלה כמו הפרשות קרן הפנסיה, דמי ניהול וכדומה. גיל הפרישה לגברים עומד על 67 בעוד גיל פרישה אצל נשים הוא 62 בלבד, וזה נראה די רחוק לאנשים בשנות ה-20 לחייהם, אך הדאגה לעתיד מתחילה כבר מעכשיו. כאשר אדם מתחיל לעבוד, הוא נפגש לרוב עם סוכן של קרנות פנסיה שממליץ לו על תוכניות מסוימות בהתאם לחוק. חוק קרן פנסיה הוא חוק שנועד להגן על האזרחים העובדים על פי חוק, וכזה שמגדיר את ההפרשות המינימליות בחוק. עם זאת, כל אחד מאיתנו הוא לקוח ויכול למצוא עסקאות טובות יותר באמצעות סקר שוק מתאים.

במציאות, מרבית האנשים פשוט מסכימים עם הסוכן ולא מתמקחים או מנסים לשנות את התוכנית המוצעת. חשוב לדעת שהאינטרס של הסוכנים הללו הוא עם החברה, ושאפשר להוזיל עלויות של דמי ניהול ולבצע מקסום של העסקה. עם עסקה טובה, חוסכים הרבה מאוד כסף, יש צבירה טובה של קרנות הפנסיה ואפשר להיות שקטים על ההגעה לגיל פרישה בעתיד. צבירה של כסף בקרנות הפנסיוניות היא כמובן ארוכת טווח ואורכת עשרות שנים עד לגיל הפרישה. יועץ פנסיוני חייב להבין בחוק ולהתחשב בו כאשר הוא מציע פוליסה, וזה בהחלט תלוי בהכשרה שהוא קיבל.

הבנה בחוק

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום הכלכלה והיא מייצרת בכל שנה יועצי פנסיה איכותיים במיוחד שיוצאים לעבוד בחברות הגדולות וגם בצורה עצמאית. במידה ואתם מתעניינים בלימודי ביטוח פנסיה, צרו קשר עם מכללת אורין שפלטר. בעזרת מאמץ מרוכז, עבודה עם יועץ פנסיוני מוכשר שמבין היטב בחוקים בנוגע לקרנות הפנסיה, אפשר להגיע לגיל פרישה במצב אידיאלי ועם האפשרות לחיות בנוחות וברווחה, ואפילו להישאר עם הרבה כסף להשאיר בירושה לרווחתם של הילדים והנכדים.

דילוג לתוכן