חיילים משוחררים לימודים חינם

לימודים אקדמיים לא נמצאים בראש מענייהם של חיילים שזה עתה השתחררו. לאחר 20 או 21 שנים בהם היו משועבדים ל"מערכת", כעת זה הזמן שלהם לפרוח, לטייל ולנוח. עם זאת, אי אפשר לברוח מהעתיד לנצח, וכל אחד שרוצה לעבוד במקצוע טוב ולהרוויח כסף, צריך לעבור סוג של מסלול הכשרתי, בין אם במכללה או באוניברסיטה. אחד הדברים החשובים ביותר עבור חיילים משוחררים זה השימוש בפיקדון למען לימודים. כאשר משתחררים, הצבא משחרר כספים שנאגרו במהלך השירות הצבאי, בהתאם לתפקיד ולדרגה, אשר אותם אפשר לשחרר לשימוש אישי רק לאחר כמה שנים. עם זאת, בסכום הזה, שיכול להגיע לכמה עשרות אלפי שקלים, אפשר להשתמש על מנת ללמוד במוסד אקדמי בכל שלב.

סוכן ביטוח פנסיוני לימודים

ברוב המוסדות האקדמיים תאלצו להוסיף סכום כסף נכבד בנוסף לפיקדון, אך יש מוסדות שמאפשרים לימודים בהיקף מלא מבלי צורך להוסיף אפילו שקל אחד. עבור חיילים משוחררים לימודים חינם הם בונוס ענק, שכן לרובם אין סכומי עתק להוציא ויש צורך בלקיחת הלוואות, עבודה בעבודות זמניות, קשות ולא מתגמלות, וכמובן קבלת עזרה מההורים. חייל משוחרר שיכול להתחיל ללמוד מקצוע פרקטי, במקביל לעבודה במשרה מלאה, מבלי לקחת הלוואה או לקבל עזרה מההורים, יכול בהחלט להתחיל את חייו ברגל ימין. במכללת אורין שפלטר תמצאו לימודי חיתום, לימודים להוצאת רשיון פנסיוני, לימודי נדלן ועוד. 

לימודים איכותיים

מקצוע מבוקש מאוד כיום הוא מקצוע הביטוח. צעירים אשר רוצים לקבל הסמכה למקצוע הפופולארי הזה מחפשים אחר מכללה טובה דרכה יכולים לקבל חיילים משוחררים לימודים חינם על חשבון הפיקדון. במכללת אורין שפלטר ניתן לקבל את אותה הטבה, וללמוד למען קבלת תעודת סוכן ביטוח אלמנטרי או פנסיוני. הלימודים הם איכותיים מאוד, עם מיטב המרצים בישראל, והם נערכים בשעות הערב או בימי שישי, כך שניתן לעבוד במשרה מלאה ועדיין להתקדם בלימודים בצורה נוחה.

דילוג לתוכן